Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Sønnen min på 6 mnd har stor bollekinn, ikke de største jeg har sett men han sliter med smokker for han mister alle de vanlige som Avent, Mam, Nuk osv. De man får kjøpt vanlige butikker og apotek. Så jeg bestiller noen som har en annen form på navnesmokken.no. Istedenfor at den harde plast delen som ikke skal i munnen er bøyd innover så er den bøyd utover. Det er de eneste jeg har funnet som han kan bruke. Noen som vet om noen andre som er bøyd utover? Anonymous poster hash: 50a89...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #2 Skrevet 25. april 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 50a89...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Dropp smokk! Anonymous poster hash: 0d3bb...73e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Dropp smokk! Anonymous poster hash: 0d3bb...73e Er helt normalt at en 6 mnd gammel baby bruker smokk, er bare slemt å slutte nå som han er så liten. Da vil han ikke få sove om natta. Han bruker ikke smokk døgnet rundt. Er lov å bruke hodet litt før man svarer. Anonymous poster hash: 50a89...bc7
L'attente Skrevet 25. april 2014 #5 Skrevet 25. april 2014 Jeg har kjøpt noen fra havea denne gang, den er i helt myk naturgummi. Ser ikke veldig pen ut men har hørt mye bra om den. Fikk kjøpt den i nameit butikken, små venner på bystasjonen i bergen.
bIomstre Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Nip har en kulesmokk som kanskje kan passe? http://www.apotekdirekte.no/products/nip-cherry-kulesmokk-bla-str-1-2stk
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Jeg har kjøpt noen fra havea denne gang, den er i helt myk naturgummi. Ser ikke veldig pen ut men har hørt mye bra om den. Fikk kjøpt den i nameit butikken, små venner på bystasjonen i bergen. Ei venninne sin baby godtar bare de men jeg syns at de er stygge, da fortsetter vi med de fra navnesmokken heller. Men tusen takk for tipset Anonymous poster hash: 50a89...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Nip har en kulesmokk som kanskje kan passe? http://www.apotekdirekte.no/products/nip-cherry-kulesmokk-bla-str-1-2stk Tusen takk! Anonymous poster hash: 50a89...bc7
L'attente Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Jeg har kjøpt noen fra havea denne gang, den er i helt myk naturgummi. Ser ikke veldig pen ut men har hørt mye bra om den. Fikk kjøpt den i nameit butikken, små venner på bystasjonen i bergen. Ei venninne sin baby godtar bare de men jeg syns at de er stygge, da fortsetter vi med de fra navnesmokken heller. Men tusen takk for tipset Anonymous poster hash: 50a89...bc7 Ja de er ikke fine å se på :-) men om jeg får en babymed samme sugebdhovet demne gang vil jeg være helt forberedt :-) lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Barnevognhuset har mange forskjellige narresmokker som jeg ikke har sett i vanlige butikker. Kanskje du finner noe der? Anonymous poster hash: 572fb...528
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Jeg har kjøpt noen fra havea denne gang, den er i helt myk naturgummi. Ser ikke veldig pen ut men har hørt mye bra om den. Fikk kjøpt den i nameit butikken, små venner på bystasjonen i bergen. Ei venninne sin baby godtar bare de men jeg syns at de er stygge, da fortsetter vi med de fra navnesmokken heller. Men tusen takk for tipset Anonymous poster hash: 50a89...bc7 Ja de er ikke fine å se på :-) men om jeg får en babymed samme sugebdhovet demne gang vil jeg være helt forberedt :-) lykke til :-) Joda hadde gutten min nekta å ta alle andre så hadde jeg selvsagt brukt denne, men det går fint med de fra navnesmokken egentlig, bare lurer på hva som finnes Takker! Anonymous poster hash: 50a89...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Barnevognhuset har mange forskjellige narresmokker som jeg ikke har sett i vanlige butikker. Kanskje du finner noe der? Anonymous poster hash: 572fb...528 Ser ikke så mange på nettbutikken, de finnes ikke i nord hvor jeg bor. Takk for tipset Anonymous poster hash: 50a89...bc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Sjekk ut trøst-smukker Anonymous poster hash: 2fa77...87c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Dropp smokk!Anonymous poster hash: 0d3bb...73e Er helt normalt at en 6 mnd gammel baby bruker smokk, er bare slemt å slutte nå som han er så liten. Da vil han ikke få sove om natta. Han bruker ikke smokk døgnet rundt.Er lov å bruke hodet litt før man svarer.Anonymous poster hash: 50a89...bc7 Han vil sove helt fint uten. Bare tull det. Anonymous poster hash: 0d3bb...73e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Jeg har kjøpt noen fra havea denne gang, den er i helt myk naturgummi. Ser ikke veldig pen ut men har hørt mye bra om den. Fikk kjøpt den i nameit butikken, små venner på bystasjonen i bergen. Ei venninne sin baby godtar bare de men jeg syns at de er stygge, da fortsetter vi med de fra navnesmokken heller. Men tusen takk for tipset Anonymous poster hash: 50a89...bc7 For det vil være krise om han sover med en stygg smokk? Du sa dere ikke bruker smukk døgnet rundt, så hvilken rolle spiller det hvordan den ser ut? Er lov å bruke hodet før en lyver og driter seg ut... Anonymous poster hash: 0d3bb...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå