Gå til innhold

Noen som har erfaring med a1 sin graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Har ikke brukt den typen før, og prøvde den i dag, men er usikker på om jeg tolker den riktig. Først fikk jeg en tykk strek i testvinduet, så smalnet streken og det kom  en tynn strek i kontrollvinduet. Det  er to veldig , veldig svake streker. Når jeg nå ser på testen flere timer etterpå, er de to tynne svake strekene der, pluss at det er kommet en mørkerød stripe over stripen på kontrollvinduet..Er det mulig at det er en positiv test?

Anonymous poster hash: 926e1...a9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde??

Anonymous poster hash: 621f4...42c

Skrevet

For siste gang:

KJØP DIGITAL test!

Vi er drittlei av å tolke alle graviditetstestene!

Anonymous poster hash: 7def9...a9a
Skrevet

For siste gang:KJØP DIGITAL test!Vi er drittlei av å tolke alle graviditetstestene! Anonymous poster hash: 7def9...a9a

Snakk for deg selv! Ikke skriv vi, men jeg....

Skrevet

Får dessverre ikke til å legge ut bildene, tror jeg får ta en tur til legen i morgen for en test.. Hvis jeg har klart å bli gravid igjen, så er det helt utrolig.. 10 år siden sist, så er ikke så oppdatert på de forskjellige typer tester som selges rundt omkring

Skrevet

Enig med hun over. Ta digital cb sin. Står gravid/ikke gravid. Du kan jo riktignok få negativ test hvis det er lenge til mensen

Anonymous poster hash: 6b70d...da7

Skrevet

Som regel så er det aldri lurt å kikke på testen etter flere timer. Den vil endre seg. Følg instuksene og les av etter antall minutter som er angitt. Lykke til :)

Skrevet

*instruksene* skulle det stå.

Skrevet

Takk for svar. Skulle hatt mens for 14 dager siden, så da kan jeg kanskje prøve en sånn digital test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...