Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Tror jeg.. Jeg har ikke snust siden kl. 05 i natt (jobbet nattevakt). Alt i alt, så går det greit, men jeg tenker på snus så og si hele tiden Noen gode råd til forhåpentligvis tidligere snuser? PS: Jeg er ikke gravid, så jeg har "bare" meg selv å tenke på.. Anonymous poster hash: 46963...534
Bustetroll Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg bare sluttet.... Både med røyk og snus. Syns ikke det var så grusomt faktisk, ganske enkelt.Så har ingen andre tips enn: Ikke ta deg en ny snus
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Hiv snusboksen og ikke kjøp en ny? Det er jo bare å slutte. Anonymous poster hash: ec9e3...3be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Hiv snusboksen og ikke kjøp en ny? Det er jo bare å slutte. Anonymous poster hash: ec9e3...3be Å slutte å røyke var lett. Å slutte å snuse; ikke lett. Faktisk har jeg prøvd flere ganger før, men har ikke fått det til. Denne gangen føler jeg meg mer motivert. Er bare litt irriterende at tanken om snus ramler ned i hodet hvert 15 sekund Anonymous poster hash: 46963...534
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Jeg bare sluttet.... Både med røyk og snus. Syns ikke det var så grusomt faktisk, ganske enkelt. Så har ingen andre tips enn: Ikke ta deg en ny snus Hehe, skal si til meg selv "ikke ny snus" Nei, huff, jeg er ferdig med snus altså, så de derre reklamesnuttene for snus som farer gjennom hodet skal overses Takk for tips Anonymous poster hash: 46963...534
Bustetroll Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Hiv snusboksen og ikke kjøp en ny? Det er jo bare å slutte. Anonymous poster hash: ec9e3...3be Å slutte å røyke var lett. Å slutte å snuse; ikke lett. Faktisk har jeg prøvd flere ganger før, men har ikke fått det til. Denne gangen føler jeg meg mer motivert. Er bare litt irriterende at tanken om snus ramler ned i hodet hvert 15 sekund Anonymous poster hash: 46963...534 Det er lett å slutte og røyke hvis man går over til snus ja, hehe. Jeg savner snusen mer enn røyken! Men savner røyken mest på sommern...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Altså, med mindre noen tvinger den i deg er det faktisk bare å slutte DU bestemmer om du skal ta en eller ikke, så enkelt og så vanskelig er det. Det er ingen grunn til å fortsette, så da slutter du. Anonymous poster hash: ec9e3...3be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Altså, med mindre noen tvinger den i deg er det faktisk bare å slutte DU bestemmer om du skal ta en eller ikke, så enkelt og så vanskelig er det. Det er ingen grunn til å fortsette, så da slutter du. Anonymous poster hash: ec9e3...3be Det har du helt rett i Anonymous poster hash: 46963...534
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Jeg sluttet også i dag, men jeg er gravid, så har ikke noe valg :-) men det er ikke lett nei, føler med deg,hehe ;-) Anonymous poster hash: bc09d...3f2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Man har alltid et valg. Hvis du tenker at du ikke har et valg har du tapt, for da er sannsynligheten stor for at du begynner igjen etter fødselen. Hvis du tenker at du ikke VIL mer og ikke SKAL mer fordi DU bestemmer det, ikke barnet i magen, da blir det litt mer varig. Et svangerskap er tross alt bare 9 mnd, og hvis du har den lille stemmen i bakhodet som sier at nåå er det bare 6 mnd igjen osv.. Ikke bra;) Anonymous poster hash: ec9e3...3be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Jeg sluttet også i dag, men jeg er gravid, så har ikke noe valg :-) men det er ikke lett nei, føler med deg,hehe ;-) Anonymous poster hash: bc09d...3f2 Jeg "gjorde og" når testen var positiv, men..., er 32 uker på vei i dag, og snuser fremdeles dessverre........ Ikke lett! Men har trappet betraktelig ned på styrke og antall! Tenker at røyk og rødvin er verre. Nå er jo jeg av den fryktelige typen og som har katta i senga og fremdeles spiser spekeskinke og biffen min rød;) Skal en følge alle sånne gravidråd blir en jo gal. Noen er jo helt sinnsyke, hva i alledager gjorde en i gamledager liksom? Gravde i jorda med hendene, stresset, spiste dårlig, drakk øl-de ungene ble friske og sunne, kanskje sunnere da kun de sterkeste klarte svangerskap og barseltid. et stykke salami får ungen tåle. Om ikke er det ikke liv laga;) Anonymous poster hash: dab01...428
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Man har alltid et valg. Hvis du tenker at du ikke har et valg har du tapt, for da er sannsynligheten stor for at du begynner igjen etter fødselen. Hvis du tenker at du ikke VIL mer og ikke SKAL mer fordi DU bestemmer det, ikke barnet i magen, da blir det litt mer varig. Et svangerskap er tross alt bare 9 mnd, og hvis du har den lille stemmen i bakhodet som sier at nåå er det bare 6 mnd igjen osv.. Ikke bra;) Anonymous poster hash: ec9e3...3be Vet selv hva jeg tenker om snus, om valgene jeg tar nå ifm og slutte pga svangerskap, så du trenger ikke komme her og leke frøken politi og forklare meg hva som er bra og ikke bra for dine meninger driter jeg i! Anonymous poster hash: bc09d...3f2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #13 Skrevet 24. april 2014 Jeg sluttet også i dag, men jeg er gravid, så har ikke noe valg :-) men det er ikke lett nei, føler med deg,hehe ;-)Anonymous poster hash: bc09d...3f2 Jeg "gjorde og" når testen var positiv, men..., er 32 uker på vei i dag, og snuser fremdeles dessverre........ Ikke lett! Men har trappet betraktelig ned på styrke og antall! Tenker at røyk og rødvin er verre. Nå er jo jeg av den fryktelige typen og som har katta i senga og fremdeles spiser spekeskinke og biffen min rød;) Skal en følge alle sånne gravidråd blir en jo gal. Noen er jo helt sinnsyke, hva i alledager gjorde en i gamledager liksom? Gravde i jorda med hendene, stresset, spiste dårlig, drakk øl-de ungene ble friske og sunne, kanskje sunnere da kun de sterkeste klarte svangerskap og barseltid. et stykke salami får ungen tåle. Om ikke er det ikke liv laga;) Anonymous poster hash: dab01...428 Enig med deg, selv om at jeg kommer til og prøve så godt jeg kan, og overholde helserådets anbefalinger :-) Anonymous poster hash: bc09d...3f2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Man har alltid et valg. Hvis du tenker at du ikke har et valg har du tapt, for da er sannsynligheten stor for at du begynner igjen etter fødselen. Hvis du tenker at du ikke VIL mer og ikke SKAL mer fordi DU bestemmer det, ikke barnet i magen, da blir det litt mer varig. Et svangerskap er tross alt bare 9 mnd, og hvis du har den lille stemmen i bakhodet som sier at nåå er det bare 6 mnd igjen osv.. Ikke bra;) Anonymous poster hash: ec9e3...3be Vet selv hva jeg tenker om snus, om valgene jeg tar nå ifm og slutte pga svangerskap, så du trenger ikke komme her og leke frøken politi og forklare meg hva som er bra og ikke bra for dine meninger driter jeg i! Anonymous poster hash: bc09d...3f2 Du driter så mye i dem at du bare måtte si det? Jaja. Anonymous poster hash: ec9e3...3be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #15 Skrevet 24. april 2014 Man har alltid et valg. Hvis du tenker at du ikke har et valg har du tapt, for da er sannsynligheten stor for at du begynner igjen etter fødselen. Hvis du tenker at du ikke VIL mer og ikke SKAL mer fordi DU bestemmer det, ikke barnet i magen, da blir det litt mer varig. Et svangerskap er tross alt bare 9 mnd, og hvis du har den lille stemmen i bakhodet som sier at nåå er det bare 6 mnd igjen osv.. Ikke bra;) Anonymous poster hash: ec9e3...3be Vet selv hva jeg tenker om snus, om valgene jeg tar nå ifm og slutte pga svangerskap, så du trenger ikke komme her og leke frøken politi og forklare meg hva som er bra og ikke bra for dine meninger driter jeg i!Anonymous poster hash: bc09d...3f2 Du driter så mye i dem at du bare måtte si det? Jaja. Anonymous poster hash: ec9e3...3be Ja, driter i meningene og har fullt lov og si i fra! Anonymous poster hash: bc09d...3f2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #16 Skrevet 24. april 2014 Selvsagt? Jeg prøvde bare å hjelpe. Burde vel innse at det ikke nytter å komme med råd her, folk blir sure selv om de står helt fritt til å ignorere det som blir skrevet. Jaja. Anonymous poster hash: ec9e3...3be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #17 Skrevet 24. april 2014 Selvsagt? Jeg prøvde bare å hjelpe. Burde vel innse at det ikke nytter å komme med råd her, folk blir sure selv om de står helt fritt til å ignorere det som blir skrevet. Jaja. Anonymous poster hash: ec9e3...3be . Må bare understreke at jeg, HI, er glad for alle tilbakemeldinger HI Anonymous poster hash: 46963...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå