☆☆☆ Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Har sjølvsagt vore mange situasjonar der eg føler eg ikkje er på høgda, men i dag har eg altså prestert å putte solkremrn i sekken i stedet for han bamse før heimreise frå bhg. Verdas tristaste toåring måtte legge seg utan han som tilsynelatande betyr meir for ho enn både mamma og pappa Reknar med vi får høyre det om ho våknar litt i natt, ser det som meget mulig vi får ei lita ei mellom oss i natt. Håpar eg får hovudet og blir skalla til, det er trosd alt bedre enn å bli sparka natta lang
seigdamererbest Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Been there, done that! Vi glemte kaninen igjen i barnehagen. Det var en lang natt og gjensynsgleden var stor neste dag. Fölte meg å som verdens verste mamma, men ser ikke ut som hun fikk varig men av det.....det var vel heller jeg som fikk det ;-)
mamman til to gutter Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Uff, ikke noe gøy, verken for deg eller toåringen. I barnehagen hos oss var det en bestemor som dro fra barnehagen med barnebarnet en fredag i den tro at bamsen var hjemme fordi hun ikke sov i barnehagen lenger, tror det ble en lang helg, for bamsen ble i barnehagen hele helgen:(
☆☆☆ Skrevet 24. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2014 (endret) Ho sovna greit, så eg håpar på ei natt utan oppvåkning. Saken er den at vi ikkje har peiling på kor mykje våken ho er på natta, det er Bamse som har ansvar for nattevåk med henne. Vi finn det vel ut i natt.. Endret 24. april 2014 av ★
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Håper natta går over uten at hun våkner og savner bamsen. Det er ikke noe kjekt å sove når det aller kjæreste mangler.. Vet jo hvordan det er å sove uten mannen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Uff, stakkar liten. Fy mamma. Sier jeg, som her glemte (eller, det var strengt tatt pappaen) kosien i barnehagen en fredags ettermiddag. Det ble såvidt med søvn den første natta, med løfte om å kjøpe en ny neste dag. Den ble brukt den helga, og det var det. Ja, og så måtte hun ned i kjelleren og hente opp alle de ørtenogfjørti andre bamsene hun har- inkludert dem mamma og pappa hadde når de var små-, og stable dem alle sammen rundt seg i senga. Det gikk altså med et nødskrik. Vi gjør det aldri igjen.
amandine Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Ja ja . Da skjønner du at du må kjøpe en bamse til. Så du har en hjemme og en i barnehagen. Da Kamikazebarnet sluttet å sove i bhg og vi tok sovedyret hjem ble han veldig overrasket da det gikk opp for ham at det dreide seg om identiske sovedyrtvillinger , forøvrig omtalt som mine to yngste sønner. Iallefall frem til vi fikk ekte gnagere i hus, nå er det de to ekte gnagerne som er mine yngste sønner. Fader heller, er det rart jeg er sliten? Jeg som har to tvillingpar i tillegg til alle ungene!?! KOKKO
☆☆☆ Skrevet 24. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2014 Går ikkje an å kjøpe tvilling, av alle bamsane ho fekk som baby la ho sin elsk på ein liten bamse frå dagligvarebutikken. Dei har dei ikkje lenger
QueeenBeee Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Dette har jeg også gjort, dro fra den elskede kua i barnehagen på en fredag. HELDIGVIS var hun ene som jobba der superduper snill at hun kom å åpnet barnehage så vi fikk hentet den før leggetid. =D Det var en lettelse.
☆☆☆ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2014 Natta gjekk utan anmerkning fram til 6.15, då var det inga bøn. Vi måtte stå opp Ikkje at ho var sur, det var ei kjempeblid jente som fekk stå opp og sjå disney channel. Men bamse skal ALDRI gløymast igjen! Står opp 6.15 når eg skal på jobb kl 7, men det virkar heilt fjernt no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå