Gå til innhold

Kliner dere med partneren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja her.

 

Anonymous poster hash: 21a9f...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølelig

 

Anonymous poster hash: ce599...52d

Skrevet

Ja

 

Anonymous poster hash: 1d4f7...cac

Skrevet

Jeg må ha en mann jeg kan kline med, så ja her også.



Anonymous poster hash: 4ce21...2c9
Skrevet

Litt lite klining her :D he he. Er ikke så begeistret for lange tungekysse og slikt. Liker godt å bli holdt rundt og tatt på og heftig sex :P

Men klining - no, ikke så interessert ;)

 

Anonymous poster hash: f05cb...7bb

Skrevet

Ja :P

 

Anonymous poster hash: 3676c...69d

Skrevet

Absolutt :)

 

Anonymous poster hash: 02208...6e8

Skrevet

Det er sjelden! Vi gir hverandre masse kyss, men klining blir det lite av.



Anonymous poster hash: 67fbe...a15
Skrevet

Nei. Han er perfekt på alle måter, men kliner ikke på en måte jeg liker egentlig :0) Men sex'en er fantastisk!



Anonymous poster hash: 05a89...70f
Skrevet

Ja! Masse klining

 

Anonymous poster hash: c531e...f71

Skrevet

Ja. Men betydelig mindre nå enn når vi var yngre. 

Skrevet

Nei. Kyssing er vel et av de stedene vi virkelig ikke klikker. Sex er veldig bra, men klining not so much.

Skrevet

JA, men helst når vi har oss :)



Anonymous poster hash: 9c8f8...59c
Skrevet

JA



Anonymous poster hash: b6ff3...32f
Skrevet

Åja, hver dag! :)

Skrevet

Sjelden. Men alt annet ganske ofte

 

Anonymous poster hash: eeb0f...7de

Skrevet

Så bare et humorprogram på tv der en eks-alpinist sa sånn ca at voksne folk i fast forhold klinte ikke, men bare hadde sex.

Så lurte bare på om det var tilfellet.

 

Anonymous poster hash: 21a9f...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...