Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Jeg ble separert for et par måneder siden. Det var et ryddig brudd og vi er fremdeles gode venner, men jeg er så utrolig glad for å være alene! Det er så deilig å slippe å irritere seg, koordinere, vente på, inngå kompremiss for...osv. Jeg føler nesten at jeg svever..lol! Når jeg ser par så tenker jeg bare at jeg er utrolig heldig som slipper hverdagen deres (selv om den kanskje er kjempefin, lol). Flere som føler som meg? Anonymous poster hash: 19d64...a61
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Lol Anonymous poster hash: 5765a...ba7
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Så bra, da er det riktig for deg Jeg hater å være singel, har vært singel altfor lenge, trivdes med det tidligere i perioder. Men nå hater jeg det. Vil ha en å dele livet med. Men den rette, ikke bare for å ha en eller annen der. Anonymous poster hash: 2aa03...d66
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Jeg ble separert for et par måneder siden. Det var et ryddig brudd og vi er fremdeles gode venner, men jeg er så utrolig glad for å være alene! Det er så deilig å slippe å irritere seg, koordinere, vente på, inngå kompremiss for...osv. Jeg føler nesten at jeg svever..lol! Når jeg ser par så tenker jeg bare at jeg er utrolig heldig som slipper hverdagen deres (selv om den kanskje er kjempefin, lol). Flere som føler som meg? Anonymous poster hash: 19d64...a61 Hvor gammel er du? Lol!? Anonymous poster hash: 5aac8...94a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Ja, men det er nesten slik at jeg ikke tør si det Syns jo det er slitsomt til tider, men elsker å få ta alle avgjørelser selv uten sure miner. Anonymous poster hash: 2cf76...1fb
mamma'n til 2 :) Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Jeg syns det er deiligå være singel av samme årsaker som deg. Men jeg kjenner innimellom på litt sjalusi når jeg ser par som virker lykkelige. Jeg treffer bare "feil" menn, så jeg har gitt opp ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Jeg ble separert for et par måneder siden. Det var et ryddig brudd og vi er fremdeles gode venner, men jeg er så utrolig glad for å være alene! Det er så deilig å slippe å irritere seg, koordinere, vente på, inngå kompremiss for...osv. Jeg føler nesten at jeg svever..lol! Når jeg ser par så tenker jeg bare at jeg er utrolig heldig som slipper hverdagen deres (selv om den kanskje er kjempefin, lol). Flere som føler som meg? Anonymous poster hash: 19d64...a61 Hvor gammel er du? Lol!? Anonymous poster hash: 5aac8...94a Jeg er 35 år HI Anonymous poster hash: 19d64...a61
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Jeg hadde det og sånn da jeg var nysingel. Så møtte jeg drømmemannen 1,5 år etterpå, men det gikk faktisk skeis da vi flyttet sammen etter 1,5 år, han flyttet ut 1 mnd etterpå. Og jeg følte at han flyttet inn og forstyrret mitt hjem. Nå er det 2 år siden det bruddet, og nå har jeg møtt en mann jeg har falt hodestups for, hadde jeg ikke hatt barn, kunne han fått flytte inn i dag. Og nå føler jeg meg virkelig klar for en mann. Startet før jeg møtte han å føle savn etter noen, at jeg ville ikke være alene lenger. Men mesteparten av tiden min som singel, så stortrivdes jeg. Elsket å styre alt selv. Men nå er jeg så klar for å dele det med noen. Anonymous poster hash: 49ada...08c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Jeg syns det er deiligå være singel av samme årsaker som deg. Men jeg kjenner innimellom på litt sjalusi når jeg ser par som virker lykkelige. Jeg treffer bare "feil" menn, så jeg har gitt opp ;-) Jeg kjente på den sjalusien mens jeg fremdeles var i forholdet, siden jeg følte vi ikke hadde det som dem. Men, ikke nå, jeg har det for bra Fint å høre at du også trives som singel Anonymous poster hash: 19d64...a61
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Jeg hadde det og sånn da jeg var nysingel. Så møtte jeg drømmemannen 1,5 år etterpå, men det gikk faktisk skeis da vi flyttet sammen etter 1,5 år, han flyttet ut 1 mnd etterpå. Og jeg følte at han flyttet inn og forstyrret mitt hjem. Nå er det 2 år siden det bruddet, og nå har jeg møtt en mann jeg har falt hodestups for, hadde jeg ikke hatt barn, kunne han fått flytte inn i dag. Og nå føler jeg meg virkelig klar for en mann. Startet før jeg møtte han å føle savn etter noen, at jeg ville ikke være alene lenger. Men mesteparten av tiden min som singel, så stortrivdes jeg. Elsket å styre alt selv. Men nå er jeg så klar for å dele det med noen. Anonymous poster hash: 49ada...08c Ja, forelskelser kan man jo ikke styre og finner jeg den ideelle mannen med tid og stunder og følelsene strømmer på så hopper jeg vel kanskje i det. Men, tenker likevel at singellivet passer meg mye, mye bedre og håper egentlig at det ikke skjer! Anonymous poster hash: 19d64...a61
Hønemor30 Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Jeg tenker at du er nyseparert og at det er en ganske normal følelse. Du vil nok,som de aller fleste av oss føle på savnet etter en partner når du kommer til et punkt du også. Hvis ikke er du kanskje skapt for et liv aleine,men det er det nok få som er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå