Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 kaste søppelet mitt. Hun nekter å ta søppelet fra spannet på badet. Jeg trodde kanskje det hadde vært en forglemmelse til nå, så i dag ba jeg henne om å ta søppelet. Da hun hadde dratt så jeg at søppelet sto urørt. Hæ? Hva er greia? Kan noen hjelpe meg å analysere situasjonen? Jeg vet jammen ikke om jeg kan stole på noen som finner søppelet mitt så frastøtende at de nekter å knyte sammen posen og sette ny pose i bøtta. Anonymous poster hash: f1645...58e
Blondzilla Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Det gjør ikke vaskehjelpen min heller. Ig finner hun noe på gulvet som helt tydelig er søppel, lite godteripapir under sofaen eller noe, så kaster hun det ikke, men legger det på benken...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Hæ? Kan du ikke kaste det selv? Hva står det i kontrakten dere har inngått? Anonymous poster hash: 54b80...831
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 De skal helst ikke hive ting, det er altfor lett for dem aa plutselig bli beskylt for ting da saa du maa nok rydde/hive soppelet selv... Anonymous poster hash: 46f08...8fb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Hvis det er sanitærbøtte, så kan jeg skjønne det.. Anonymous poster hash: 3621e...b0e
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Det gjør ikke vaskehjelpen her heller, men har heller ikke bedt om det. Kan du ikke bare spørre hvorfor? Det har kanskje en logisk forklaring, eks. som #4 sier.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 De er ansatt for å VASKE ikke rydde. "vaskehjelp". tror det du kanskje ønsket deg var hushjelp?? Anonymous poster hash: 36ab0...011
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Min vaskehjelp tar ut all søppel som ligger i søppelkassene, men jeg har ikke bedt om det spesifikt. Hender hun kaster noe hun ikke burde også, men det er i så fall bare småting som lett kan erstattes. Anonymous poster hash: 0d52e...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå