Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Vi har alltid hatt en flørtete tone, men det har bare vært på tull. På en påskefest på hjemstedet vårt ble "tulleflørtingen" dratt litt for langt og det ble til at vi kysset. Jeg legger overhodet ingenting i det og det kommer ikke til å skje igjen, men jeg gremmes over meg selv. Livredd for at noen kan ha sett det. Ingenting dere sier kan få meg til å føle meg verre enn jeg allerede gjør. Anonymous poster hash: 5ab22...d78
LittLykkelig Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Men hva vil du med å skrive det? Hvis det er fare for at noen kan ha sett det så ville jeg fortalt det til mannen min. Før noen kommer deg i forkjøpet.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Men hva vil du med å skrive det? Hvis det er fare for at noen kan ha sett det så ville jeg fortalt det til mannen min. Før noen kommer deg i forkjøpet. Ville bare "tømme meg". Tenker at det virker mer "alvorlig" om jeg sier det. Prøver å fortrenge hele greia. Anonymous poster hash: 5ab22...d78
LittLykkelig Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Da risikerer du at noen andre sier det.. Og da blir det hvertfall en stor greie..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Håper han finner det ut. Skal si du er en flott kone Anonymous poster hash: 18a48...830
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Kjære HI, det er ingen krise. Og ikke fortell mannen din. Samvittigheten din er ikke mer verdt en mannens vennskap til denne kameraten, og deres forhold..Et KYSS! herregud, vi er alle bare mennesker! Kanskje mannen din selv har et lite kyss på samvittigheten, tror det er mer normalt enn vi ønsker å innrømme Anonymous poster hash: 1e079...788
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Uhell skjer. Du kommer over det. Anonymous poster hash: 61979...fe9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Synes du skal fortelle mannen din om dette, før kameraten din mannen din får dårlig samvittighet etter de har hatt det kjempefint på en fotballkamp, på en guttetur, under grilling i sommer osv. Forklare det akuratt som du forklarte her, legg deg helt flat og be om unnskyldning. Anonymous poster hash: 64622...786
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Nei, nei, nei. Ikke lag noen stor greie ut av dette. Et kyss er et kyss. Ingen følelser. Snakk med kompisen til mannen din, si at du angrer og håper at han glemme det og aldri snakke om det igjen. Ikke lag storm i et vannglass! Anonymous poster hash: 2c9a6...761
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Takk for fine svar! Skal prøve å glemme hele greia! Hi Anonymous poster hash: 5ab22...d78
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Hvis det er noensomhelst sjanse for at mannen får vite dette av kompisen eller andre- si det. Hvis du er 100% sikker på at dette aldri kommer mannen din før øre- hold kjeft.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Hvis det er noensomhelst sjanse for at mannen får vite dette av kompisen eller andre- si det. Hvis du er 100% sikker på at dette aldri kommer mannen din før øre- hold kjeft. Jeg var vanvittig beruset. Kommer det han for øre skylder jeg på at det bare var på tull og at det gikk for langt, og at jeg ikke ville si noe fordi det virkelig ikke betydde noenting og fordi jeg ikke ville ødelegge noe for forholdet dem imellom. Hi Anonymous poster hash: 5ab22...d78
overlord Skrevet 24. april 2014 #13 Skrevet 24. april 2014 Teit, men ikke verdens undergang. Kanskje drikke litt mindre neste gang dersom du mister dømmekraften i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå