Gå til innhold

Mange som gikk opp over 20 kg da dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som gikk opp rundt 20 kg eller mer, hvor mye gikk du opp?

Anonymous poster hash: 48dea...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 23 kg. 

Anonymous poster hash: f39f9...cb9
Skrevet

Gikk opp 27 kg

fødte 7 uker før termin, tørr ikke tenke på hvor mye det ville blitt om jeg skulle gått tiden ut... :\

Anonymous poster hash: 2efe2...801

Skrevet

Hvordan klarte dere å gå ned igjen?

Anonymous poster hash: b8fc9...424

Skrevet

Gikk opp 38!!!!! kg....

Klarte aldri å gå ned igjen.

Anonymous poster hash: efea2...1b6

Skrevet

Gikk opp 22 kilo i sist svangerskap. Fikk tvillinger :)

Skrevet

Ned igjen??

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener.... ?

5 år senere er det dessverre fortsatt 10 kg som ikke er borte :(

Fikk mye trøbbel med stoffskifte og mye annet dritt, har ikke klart de siste 10

Anonymous poster hash: 2efe2...801

Skrevet

Gikk opp 31 kg, to år etterpå har jeg gått ned 33. Var et helvetes slit!

Anonymous poster hash: 65ee3...f23

Skrevet

Hvordan klarte dere å gå ned igjen?

Anonymous poster hash: b8fc9...424

Graviditeten tullet med stoffskiftet mitt, der det var høyt og lavt om hverandre. Etter fødsel gikk stoffskiftet mitt veldig opp, så mye av vekten raste av før legene fikk behandlet meg. I tillegg var det veldig mye vann jeg bar på, så 20 kg ca forsvant på 3-4 uker. Hadde mye melk i tillegg, så to måneder etter fødsel hadde jeg gått ned nesten 30 kg. Var undervektig i utgangspunktet, så situasjonen min var jo ikke heldig, selv om det var greit å bli kvitt kiloene jeg la på meg. 

Anonymous poster hash: f39f9...cb9

Skrevet

Første gang gikk jeg opp 20 kg, 21 kg forsvant med en gang. Andre gang gikk jeg opp 30 kg, 35 kg var borte 1 år etterpå.

Skrevet

Med første gikk jeg opp 25 kilo. Trente hele svangerskapet og gikk ned alt ila en måned.

Med nr to gikk jeg opp 33 kg. Var sengliggende hele tiden. Gikk ned 28 kg ila 6 mnd. De resterende kiloene jobbes det aktivt med:)

Skrevet

Gikk opp ca 25, noe var nok vann. Ca 20 kg forsvant raskt, gikk deretter ned ytterligere 7 kg pga amming.

Skrevet

Gikk opp 23 kg første gang og 25 kg andre gang. Gikk ned igjen like raskt begge gangene med bare amming :-)

Skrevet

Så kjekt med så mange svar :-)

Noen av dere som utviklet svangerskapsdiabetes?

Jeg har gått opp 18 kg og har 2,5 mnd igjen.....

-hi

Anonymous poster hash: 48dea...b1b

Skrevet

Jeg husker ikke eksakt, men vet det var rundt 20 kg begge gangene. Kiloene bare rant av igjen like etter fødslene.

Skrevet

Jeg gikk opp 26 kg i første svangerskap. Ikke noe diabetes, men mye mat, pluss litt stor baby som også betyr stor morkake osv. Enorme pupper.

20 Kg forsvant av seg selv, de siste måtte jobbes med. Men det var ikke så rart egentlig, for de kom nok av potetgull og sjokolade.

Det gikk ganske greit med litt fokus da, så var tilbake i form lenge før permisjonen var ferdig.

Anonymous poster hash: 049c8...9bb

Skrevet

Gikk opp 30 kg, ikke noe diabetes eller noe. Var sengeliggende pga kronisk sykdom siste 3 mnd.

Nå er det 5 mnd siden fødsel og 9 kg igjen til starvekt. Har ikke ammet og ikke trent aktivt pga sykdom, men vekta går sakte, men sikkert ned😀

Spiste mye usunn mat i svangerskapet og får nok svi litt for det nå.

Anonymous poster hash: d816e...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...