Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Jeg har en gutt på 18mnd, som alltid har vært enkel å legge, bare lagt han ned, så sovnet han fint selv. Aldri grint eller noe. Så plutselig har det snudd helt!!! Nå er det et helvete! Han skriker helt hysterisk, og kan sikkert grine i timesvis om han ikke hadde blitt tatt opp igjen.. Når han holder på sånn, så tar jeg han opp, og ender med å ha han i armene til han nesten sovner som fort kan ta 2-3timer, jada, det var ganske dumt, men var det eneste jeg kom på.. Jeg prøver å gå inn og ut av rommet, men det funker ikke, da blir han bare sinna.. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Har kuttet dagduppen fra 2timer til 1-1,5time. Hjalp ikke noe nevneverdig. Han er veldig trltt når han legges, men plutselig våkner han til i senga og bare skriker.. Anonymous poster hash: e6ad7...b2d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Vanskelig det der.. Vi har opplevd det samme. Når sover han duppen sin da? Jeg la mine kl 12 før og de sov til ca 14.30. Så oppdaget jeg at de kunne sove mye tidligere. Nå sover de 10.30- til maks kl 13 og legging om kvelden går på fem minutter igjen. Separasjonsangsten når gjerne en topp ved 18 mnd, så sitt hos han til han sovner. Anonymous poster hash: 5d925...164
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Han sover fra ca. 11 til 12, halv 1. Kan ikke sove senere enn 15.00, for da vil han hvertfall ikke sove på kvelden. Anonymous poster hash: e6ad7...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå