Gå til innhold

wannabe villapaprika blogg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt sitater av disse.

Kira

Brukermoderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På grava står det at barnefar er født i 1937. Utifra bilde av datteren og faren kan jo ikke det stemmeAnonymous poster hash: 0d340...c2b

Det står jo veldig tydelig forklart!

De som er begravd der den sorte støtten står er barnefars bestefar og hans bror. Barnefar ble da begravd i en familiegrav, men har fortsatt det hvite korset med navnet på. Skjønner ikke at det skulle være så vanskelig å forstå?

Og jeg MÅ bare spørre, hvorfor i alle dager skulle hun lyve om noe sånt? Klart det hadde blitt bråk fra hans familie/venner om hun skrev en løgn som dette!

Og en ting til, jeg syns hun er søt, jeg ;)

Mye mer "modell" enn mange av oss andre :P

Anonymous poster hash: c0803...4f2

Skrevet

Hjelpes, hva får dere ut av å hakke på en tilfeldig alenemor som blogger? Dette er mobbing og trakassering i sin verste form. Det finnes tusenvis av blogger, om dere skulle kritisere alle dere ikke likte hadde dere ikke fått tid til annet. Og den stilen hun kjører representerer ganske mange norske og utenlandske hjem, det er langt i fra slik at Villa Paprika har monopol på den.

Anonymous poster hash: 9f069...f2f

Skrevet

Hva er det med alle de like bildene?

Et motiv, så en cm til høyre, to cm til venstre, tre mm opp og 1 grad vridning.

Men det var ikke bra nok så da tas samme regla noen dager senere men da med enda flere bilder med få cm forskjell.

Anonymous poster hash: 8e8ac...210

Skrevet

Har hun samme tapet som paprikadama?

Anonymous poster hash: 88373...987

Gjest thricane
Skrevet

Skjerp dere jenter. En ting er å ikke like en blogg, noe annet er å gå til personangrep. Dere oppfører dere som hodeløse fjortisser.

Skrevet

Bloggen er elendig skrevet, og siden ingen av bildene eller noe fenget interessen heller kommer jeg nok ikke til å følge denne fremover. 

Å kommentere utseende til folk er bare tragisk. 

Anonymous poster hash: c7696...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...