Gå til innhold

Sliten, trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen er 5 mnd, får litt grøt på formiddagen og kveld, utenom det ammer jeg. Han nekter å ta smokk og bruker meg som smokk. Når han skal sove på dagen og spesielt på kvelden så nekter han å sove uten puppen. Han kan grine med øynene igjen, han er så trøtt. Med en gang jeg tilbyr puppen roer han seg og sovner. Jeg synes dette begynner å bli ekstremt slitsomt. Også fordi pappan ikke kan legge han eller roe han. Har prøvd alle smokker, han tar den inni mellom, men da bare tuller han seg og spreller som en galning til han ikke vil mer.

I ste fikk jeg til å bysse han i søvn etter 15-20 min med sutring og grining.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan klare å roe han og få han til å slappe av, kose og sove uten puppen? Kan legge til at han går til manuellterapaut for stiv nakke, og pga dette så kaver han en del når det er en stund siden vi har vært der. Men føler ikke det er pga dette han er så urolig. Gir han så mye kos og nærhet som han skulle ønske. Begynner å bli veldig sliten

Anonymous poster hash: 71335...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk jeg ville prøvd mer med at pappaen skulle legge han, selv om det ikke har gått bra hittil. Hvis pappaen gjør det flere ganger og barnet så skjønner det ikke kommer noen pupp, blir det forhåpentligvis lettere etterhvert. Tror det er vanskeligere hvis du skal legge og det faktisk er tilgang på pupp. Vi gjør det ihvertfall slik med vår jente om natta. Hvis jeg er tilstede er det mas etter pupp og hun kan bli liggende leeenge ved puppen. Hvis pappaen er der er det nok at han gir henne vann, og alle får sovet mer. Lykke til!

Anonymous poster hash: 231df...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...