Gå til innhold

Kjempehat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fleire dagar med langbukse i fineveret fjorde eg møysommelig arbeid med å fjerne vinterpels frå leggane, før eg henta vakuumposen med sommarklede for å finne meg ei knebukse. Det er då eg innser at alt saman har krympa. Her snakkar vi ikkje "litt trangt", men får ikkje att knappen og risikerar å spjære saumane. Grrr..

No må eg kjøpe med sommarklede i ein størrelse eg hadde håp om å aldri sjå att :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg..:S

Skrevet

Jeg er også der, mest presserende er syttendemaikjolen som gir inntrykk av sjumåneders graviditet (vaffelstrikk under jura gir superjur, men da må det ikke bule spesielt mye videre nedover). Løsningen er noen runder trening om du kan (jeg kan knapt av fysiske årsaker) kombinert med noen uker som pulverheks. Bytt ut alt unntatt middag med Nutrilett så har du tilgang på garderoben og sjølfølelsen igjen.

Definitivt billigst her og best utvalg også: http://www.nutrilett.no/

Skrevet

Nutrilett og amming går vel dårlig saman :( Eg lurer stygt på den myten om at amming er slankande. Ikkje her i alle fall.

Har blitt påmeldt i ein konkurranse og fått skritteller i bukselinninga, så no skal det bli andrr bollar (vekk med bollemagen, altså)!

Skrevet

Ah, glemte det med amming. Men amming er neigu ikke slankende, nei, helt enig. Men har du bein er du heldig (jeg sliter på den fronten), bein og skritteller og vogn og vår er superkombinasjon.

Skrevet

Komboen amming - kolikkunge - tung simo - aleneforsørger funka i allfall supert på vekta! Meeen, anbefaler det vel ikke.... (og jeg hadde bestått kjentmannsprøven med glans).

Skrevet

Jeg er også der, mest presserende er syttendemaikjolen som gir inntrykk av sjumåneders graviditet (vaffelstrikk under jura gir superjur, men da må det ikke bule spesielt mye videre nedover). Løsningen er noen runder trening om du kan (jeg kan knapt av fysiske årsaker) kombinert med noen uker som pulverheks. Bytt ut alt unntatt middag med Nutrilett så har du tilgang på garderoben og sjølfølelsen igjen.

Døh. Pulverheksa. Hva med oss som alt etter to timer får brekninger med tanke på pulver?... Kan jeg feks regne meg frem til tilsvarende mengde kcal fra rugsprø, kaviar, cottage cheese, grønnsaker? Jeg MÅ ha noe salt og noe å tygge på!

Skrevet

Døh. Pulverheksa. Hva med oss som alt etter to timer får brekninger med tanke på pulver?... Kan jeg feks regne meg frem til tilsvarende mengde kcal fra rugsprø, kaviar, cottage cheese, grønnsaker? Jeg MÅ ha noe salt og noe å tygge på!

Klart, jeg er bare lat og ustrukturert og hater å regne og telle og veie og lever greit med pulver. Det er garantert sunnere løsning du kjører, men min er billig og enkel å administrere og ikke minst medbringe overalt. Ellers som sagt skaff kyllingsuppa (rettikopp-variant, så fin på jobb også).

Skrevet

Da legger jeg meg på knappe 1000 frem til 17.mai og øker på litt etter det.  Tænk ju mitt eget orakel

Skrevet

Da legger jeg meg på knappe 1000 frem til 17.mai og øker på litt etter det.  Tænk ju mitt eget orakel

Jeg mener jo strengt tatt at det er altfor lite for så lang periode, samtidig som jeg selv har gjort det og fått den effekten jeg ville og også holdt på den etter avslutning (i alle fall fram til kroppen ble altfor kranglete av helt andre årsaker), så lykke til!

Skrevet

Sånn er det her også, men her kom sjokket ifjor. Gikk opp 22 kilo på 8 mnder etter at jeg ble syk. 

Har klart å kave meg ned 6-7 kilo, prøvd pulver, telle kalorier og nå lavkarbo. Ingenting gir resultater lenger dessverre :( 

Lykke til! :D 

Skrevet

I skrivande stund står skrittellaren på 18467, over 18000 for tredje dag på rad :)

Badevekt, be afraid.. Be very afraid..

Skrevet

Jeg mener jo strengt tatt at det er altfor lite for så lang periode, samtidig som jeg selv har gjort det og fått den effekten jeg ville og også holdt på den etter avslutning (i alle fall fram til kroppen ble altfor kranglete av helt andre årsaker), så lykke til!

Tænk ju my dear. Foreløpig 700 i dag, og kan derfor til og med spise kvelds!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...