Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Er 100 lister for hva man skal ta med på sykehuset. Noen som kan komme med det som virkelig er viktig? Skal jeg ta med masse klær,smokker,flasker,brystpumper osv? begynner å få litt dårlig tid. Og jeg skal inn å ta planlagt Keisersnitt snart. Takker for råd og tips. Anonymous poster hash: de8e6...421
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Praktiske klær til deg (ett par skift) Litt klær til babyen (hjemreise og om du evt vil bruke private klær på sykehuset) Slipperser Toalettsaker Mobil, kamera og ladere Papirene dine Trenger ingenting utstyr som pumper, flasker og bleier. Alt du har behov for får du på sykehuset. Anonymous poster hash: efded...c5f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Masse klær er ikke noe stort poeng. Ta med deg et par gode joggedresser eller andre komfortable klær. Flere T-skjorter kan være lurt, for man svetter mye etter en fødsel (for å få det ekstra vannet ut av kroppen). En pakke nettingtruser kan være fornuftig, selv fikk jeg bare en på sykehuset, og det er det definitivt beste å ha bindene i de første dagene. Du trenger egentlig ikke så mye klær til babyen, den får body og tepper på sykehuset. Jeg hadde med et par sett, og det holdt fint. Brystpumpe har jeg fått tilgang til på sykehuset begge gangene, så det ville jeg ikke brydd meg om å ta med. Ta med normalt med toalettsaker, gjerne parfymefri såpe og shampo (for babyens skyld). Huske en god leppepomade. Råder deg i tillegg til å ta med en varmeflaske, det er effektivt mot etterrier (men kanskje ikke så lurt hvis du skal ha keisersnitt?). Lykke til Anonymous poster hash: ef50e...001
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Hadde ikke med så mye. - Tøfler og ullsokker - Kosebukser - Truser - T-skjorter - Cardigan og en ullgenser - Toalettsaker - Lipysl - Bok - Mobiltelefon + lader - Kamera - Et sett med klær til babyen - Sjokolade, Cola og tyggis Anonymous poster hash: 48a99...962
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Takk!! Anonymous poster hash: de8e6...421
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Jeg blødde veldig mye etter keisersnittet og vil anbefale mørke joggebukser. Jeg blødde gjennom bleien og rosa kosebukser var ikke en vinner:) Men ellers er vel det meste nevnt. Jeg lånte pumpe på sykehuset, men det var bare noen få, så tar med egen neste gang så jeg kan ha tilgang på den når jeg trenger. Men babyen min ville ikke ha melk, så normalt sett har du jo tilgang på en som kan suge melken selv. Anonymous poster hash: 7e84d...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå