Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Jeg merker ikke noe når jeg har sex Jeg har i over 7 år nå ikke hatt glede av sex, siden fødsel av mitt første barn. Jeg revnet en del, og ble sydd vanlig på fødestuen. Jeg er så vid nedentil at jeg ikke kan bruke ob pga blodet bare renner rundt den. og den kan legge seg på tvers der oppe Kan hent fint putte 3-4 fingre inn uten at jeg er våt Er det noe jeg kan gjøre med dette? har prøvd knipe øvelser men det hjelper ikke, og dette ødelegger forholdet vårt Hvem tar jeg kontakt med og er dette noe jeg må betale for selv eventuelt? Anonymous poster hash: 65fdb...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 hadde operert jeg da altså. strammet opp! For din egen del! Anonymous poster hash: 5b9e7...687
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Ta kontakt med legen og be om henvisning til gynekolog. Anonymous poster hash: af9ce...860
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Samme skjedde meg for 9 år siden.. jeg fikk operasjon! Ble sydd skikkelig igjen.. litt for godt! Men jaggu værdt det! Ikke noe å tenke på engang. Gå til legen og få hennvisning til spesialist. Eller bruk Volvat om du kan.. Jeg gjorde det. Og betalte en egenandel på 600 kr. Helt fin igjen etterpå.. Og stram og fin Anonymous poster hash: 0d851...249
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Samme skjedde meg for 9 år siden.. jeg fikk operasjon! Ble sydd skikkelig igjen.. litt for godt! Men jaggu værdt det! Ikke noe å tenke på engang. Gå til legen og få hennvisning til spesialist. Eller bruk Volvat om du kan.. Jeg gjorde det. Og betalte en egenandel på 600 kr. Helt fin igjen etterpå.. Og stram og fin Anonymous poster hash: 0d851...249 Jeg har ikke så veldig lyst å snakke med fastlegen om dette. men skal til gyn på sykehuset for å sjekke en cyste, kan jeg ta det opp med dem? om de kan sende henvisning til en spesialist? Anonymous poster hash: 65fdb...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Samme skjedde meg for 9 år siden.. jeg fikk operasjon! Ble sydd skikkelig igjen.. litt for godt! Men jaggu værdt det! Ikke noe å tenke på engang. Gå til legen og få hennvisning til spesialist. Eller bruk Volvat om du kan.. Jeg gjorde det. Og betalte en egenandel på 600 kr. Helt fin igjen etterpå.. Og stram og fin Anonymous poster hash: 0d851...249 Jeg har ikke så veldig lyst å snakke med fastlegen om dette. men skal til gyn på sykehuset for å sjekke en cyste, kan jeg ta det opp med dem? om de kan sende henvisning til en spesialist? Anonymous poster hash: 65fdb...88d Det er mulig de kan det også.. men tror faktisk en gynekolog eller fastlegen er de som hennviser til spesialister.. Jeg gikk ikke til min egen fastlege da han er en grinette,sur gammal gubbe..Men dro til privatlege på Volvat. Og de hennviste meg direkte. 3 uker senere hadde jeg nytt underliv Anonymous poster hash: 0d851...249
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Jeg har ikke så veldig lyst å snakke med fastlegen om dette. men skal til gyn på sykehuset for å sjekke en cyste, kan jeg ta det opp med dem? om de kan sende henvisning til en spesialist? Anonymous poster hash: 65fdb...88d Gynekologen på sykehuset kan du fint ta dette opp med. Mulig det ville vært samme gynekolog som fastlegen hadde henvist deg til også - så du er på rett sted hos gyn. på sykehuset. Så bra du tar fatt på dette, for du skulle jo aldri ha vært nødt å gå så mange år på denne måten. Dette er jo en så viktig del av oss kvinner. Håper du får operasjon raskt. Lykke til Anonymous poster hash: 102f8...a81
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Samme skjedde meg for 9 år siden.. jeg fikk operasjon! Ble sydd skikkelig igjen.. litt for godt! Men jaggu værdt det! Ikke noe å tenke på engang. Gå til legen og få hennvisning til spesialist. Eller bruk Volvat om du kan.. Jeg gjorde det. Og betalte en egenandel på 600 kr. Helt fin igjen etterpå.. Og stram og fin Anonymous poster hash: 0d851...249 Jeg har ikke så veldig lyst å snakke med fastlegen om dette. men skal til gyn på sykehuset for å sjekke en cyste, kan jeg ta det opp med dem? om de kan sende henvisning til en spesialist? Anonymous poster hash: 65fdb...88d Det er mulig de kan det også.. men tror faktisk en gynekolog eller fastlegen er de som hennviser til spesialister.. Jeg gikk ikke til min egen fastlege da han er en grinette,sur gammal gubbe..Men dro til privatlege på Volvat. Og de hennviste meg direkte. 3 uker senere hadde jeg nytt underliv Anonymous poster hash: 0d851...249 Hva gjorde dem under operasjon? her er det ikke selve "inngangen" som er veldig stor, men oppi.. som et stort tomrom hvordan strammet dem inn? og fikk du narkose? hadde du smerter etterpå? Anonymous poster hash: 65fdb...88d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 De skjærte meg i *kjøttet* og strammet opp hele skjeden. Veggene kom nærmere hverandre. Ikke spesielt vondt etterpå. Full narkose. Angrer ikke et sekund på inngrepet. Anonymous poster hash: 0d851...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå