Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 De sender tollfritt fra Sverige, står "BONUS 500 NOK" Hva mener de med det? Trekker de fra 500kr hvis du kjøper fra Norge? Er det allerede trukket fra i prisen? Anonymous poster hash: d919f...b5d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg har nettopp bestilt vogn derfra. Poengene blir ikke trukket fra beløpet men du får dem inn på brukeren din når varen blir sendt. Jeg benyttet meg av poengene ved å først bestille vognen, og så bestille regntrekk når poengene kom, da fikk jeg det gratis Anonymous poster hash: cec1c...e12
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Ok så de poengene er verdt 500 NOK? Hvordan blir det med toll? Er alt tilbehør til barnevogner tollfritt? Anonymous poster hash: d919f...b5d
fire pluss en Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Alt barneutstyr er tollfritt. Det er kun mva som kommer på. Denne nettbutikken har også Norsk orginasjonsnummer. De fikser mva for deg, slik at den prisen du får opp når du velger Norge er det du betaler - uten påslag. De fikser all fortelling osv. Superenkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå