Gå til innhold

Noen med peiling på vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter Nr to når Nr en blir 2 år.

Mini er for liten til å gå og om jeg skal ut alene (har ikke lappen) må jeg gå litt og styre med buss. Så den flotte vogna jeg har fra før sier alle at jeg ikke kan bruke.

Vurderer ett ståbrett med sete som også har en sele slik at mini ikke stikker av, men så klager alle igjen.

Ikke har jeg lyst på ny vogn, men hvis jeg skulle gått får en vogn med søskenmulighet, skal den ikke være dobbel (side om side), baby må kunne ligge flatt og øverst.

Anonymous poster hash: 6632f...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken vogn har du fra før da? Kanskje city select kan være noe for deg? Selv sverger jeg til sidebyside, men det er vel smak og behag :)

Skrevet

Har simo duo fra før.

Anonymous poster hash: 6632f...217

Skrevet

Vår største kunne ikke gå lenge selv når han var 2 år. Tror du må krype til korset å kjøpe søskenvogn. Skjønner at du helst ikke vil, men en 2 åring klarer ikke stå så lenge på et ståbrett om du er ute på tur. Dessuten ser jeg for meg at å ha en 2 åring gående ved siden av vogna blir mer stress enn noe annet. Nå har ikke vi fått barn med så kort mellomrom men bare ut fra hva jeg kan huske så er en 2 åring ganske krevende og går dit den selv vil.... Samtidig som at avstandene den orker å gå før den vil sitte litt ikke er veldig lang. Anbefaler deg å kjøpe søskenvogn :) du kan jo fortsatt bruke simo vogna når du bare har med deg den minste. Jeg hadde ikke kvittet meg med den fordet. Du bruker jo bare søskenvogna når du har med begge ;)

Anonymous poster hash: 29180...a8d

Skrevet

Vi har ståbrett til gutten vår som er 2,5 år, nå som jeg har det kunne jeg ikke tenkt meg noen annen løsning. Han kan variere med å stå på brettet og gå ved sidenav når han kan det. Han synes det er gøy å stå på brettet, så derfor ingen problem med å få han til å stå der.

Anonymous poster hash: b5da9...852
Skrevet

Når mi eldste var lita, var vi avlastningsforeldre et barn til. Det var 1 1/2 år mellom de to. Vi kjøpte da et sete til å sette oppe på vogna. Det var helt supert! :)

Det var en Simo kombi vogn. :)

Det lille sete bare satte vi oppe på fotenden på bagen og ferstet det med fire stropper. Om man tok ned kalesjen var det fortsatt lett å ta opp og ned baby selv om storemor satt i setet sitt. :)

Vet ikke om noen selger ett slikt søskensete i dag, men det er jo sikkert noe man kan finne på nett eller brukt på finn kansje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...