Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Vi har kjøpt oss et stort svømmebasseng fra Toys R us.. Med saltvanns pumpe. kan jeg bruke dette nå som jeg er gravid? Skal ta Ks om 1 mnd. Kan jeg også bade i det etter fødselen? farer for infeksjoner? Vi har også kjøpt et boblebadekar.. Kan jeg bruke dette? Tenker da med tanke på boblene og vibreringen.. sikkert flere som syns dette var teit å lure på. Men mener å ha lest at man ikke ska gjøre ting som kan forstyrre hjerterytmen til baby.. (Som vibrerende dildoer osv) Og med tanke på bakterier i skjeden under graviditet og evnt i operasjonssår etter ks. Anonymous poster hash: f788c...616
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg valgte å ikke bruke boblebad o.l. de siste par mnd før fødsel. Og, du kan ikke bade så lenge renselsen pågår, alt fra 6-8 uker etter fødsel Anonymous poster hash: d8047...5ee
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Gjorde det alle 3 ganger når jeg var gravid, alt med måte sier jeg,bør ikke bli hystriske heller. jeg var vel 3 uker unna fødsel på 2 og 1 uke på siste Anonymous poster hash: b24a6...ae1
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Boblebad bør du unngå, delvis pga bakteriene og delvis pga varmen (gravide bør generelt ikke bade i for varmt vann). Bassenget kan du bade i så lenge vannet ikke har gått Etter fødselen bør du vente i minst 6 uker før du bader, uansett hvor du hadde tenkt å bade. Anonymous poster hash: 2f3d0...59d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Du kan bade frem til vannet går. Ang boblebad, så skal du bare kjenne etter på kroppens signaler. Det finnes ingen anbefalinger MOT det, men vet at mange blir dårlige/ slappe av det varme vannet f.eks. Etter fødselen kan du ikke bade så lenge renselsen pågår, eller minst 6 uker. Etter disse seks ukene burde det ikke være nødvendig å ta hensyn til opr. såret, med mindre det oppstår komplikasjoner. Anonymous poster hash: 0f876...06b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 takk folkens. Blir en sommer uten bading for min del da. ;=0 Men får bruke det nå før babyen kommer Hi Anonymous poster hash: f788c...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå