Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Babyen er 3 mnd gammel, 14,5 grader ute. Har Risa Rosa pose i nå, skal jeg ta den ut? hmmmm... Anonymous poster hash: 651a7...174
Blomstogbier Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Kjenn på babyen, hvis den er varm, kan du erstatte med noe svalere er den ikke varm, trives den 14 grader er ikke så varmt for en baby. Vet ikke hva slags pose risarosa er, men Jeg har tatt bort vognposen for en stund siden, har heller på en ullfleecedress hvis det er kjølig, men min er jo 7 mnd eldre enn din, det har jo også noe å si
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 (endret) Vi gjorde det i helga,men min er snart 15 mnd og kjempe varm av seg,men kjenn hvordan babyen er Endret 24. april 2014 av olli bolli totti
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Her vi bor på østlandet har jeg kuttet ut vinterposen for et par uker siden. Baby ble altfor varm! Har nå en easygrow lite vognpose som er perfekt nå. Er som en tynn dyne. Men baby kan ikke sparke den av seg supergod pose som jeg anbefaler på det varmeste. Kan forlenges og varer da opptil ca 3-4 år genial rett og slett Anonymous poster hash: 2fadd...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Ehh - her var det 1 grad i dag morges (østlandet). Bruk vett og se på gradestokken og vind! Anonymous poster hash: 42bb0...034
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Vanskelig tid. Om morgenen trenger du kanskje pose. Men, utover dagen blir det kanskje altfor varmt. Kjenn i nakken på babyen din. Anonymous poster hash: 70e8c...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå