Gå til innhold

Ta bort vognpose nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 3 mnd gammel, 14,5 grader ute. Har Risa Rosa pose i nå, skal jeg ta den ut? hmmmm...



Anonymous poster hash: 651a7...174
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenn på babyen, hvis den er varm, kan du erstatte med noe svalere :) er den ikke varm, trives den :)

14 grader er ikke så varmt for en baby. Vet ikke hva slags pose risarosa er, men :)

 

Jeg har tatt bort vognposen for en stund siden, har heller på en ullfleecedress hvis det er kjølig, men min er jo 7 mnd eldre enn din, det har jo også noe å si :)

Skrevet (endret)

Vi gjorde det i helga,men min er snart 15 mnd og kjempe varm av seg,men kjenn hvordan babyen er

Endret av olli bolli totti
Skrevet

Her vi bor på østlandet har jeg kuttet ut vinterposen for et par uker siden. Baby ble altfor varm! Har nå en easygrow lite vognpose som er perfekt nå. Er som en tynn dyne. Men baby kan ikke sparke den av seg ;) supergod pose som jeg anbefaler på det varmeste. Kan forlenges og varer da opptil ca 3-4 år :) genial rett og slett ;)

 

Anonymous poster hash: 2fadd...86f

Skrevet

Ehh - her var det 1 grad i dag morges (østlandet). Bruk vett og se på gradestokken og vind!



Anonymous poster hash: 42bb0...034
Skrevet

Vanskelig tid. Om morgenen trenger du kanskje pose. Men, utover dagen blir det kanskje altfor varmt. Kjenn i nakken på babyen din. 



Anonymous poster hash: 70e8c...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...