Gå til innhold

Bare meg som syns legoland er veldig oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der for 2 år siden. Ble skikkelig skuffet. Syns alt så så solbleket, gammelt og shabby ut. Ungene var 3 og 6 år gamle. De har ikke snakket så mye om legoland i ettertid. I fjor prøvde vi Djurs sommarland i stedet. Og for en fantastisk park!!! Vi var der i 2 dager og fikk ikke nok. Ungene snakker fortsatt om den parken og gleder seg til sommerferien. Da skal vi tilbake. Bare meg som sitter igjen med dårlig inntrykk av legoland??

Anonymous poster hash: 142c5...2af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 8e4b7...7ae

Skrevet

Vi elsker Legoland. Bedre enn forventet hver gang.

Anonymous poster hash: d3081...4f8

Skrevet

Du er nok ikke alene om og synes det, men jeg er uenig :)

Anonymous poster hash: 0169a...4c0

Skrevet

Vi vurderer en tur til Legoland i begynnelsen av juni med vårt barn på da straks 3 år. Dere som synes det er bra der, er det en fin alder å besøke legoland? Han er veldig opptatt av Lego/duplo.
Eventuelt, hva er ikke bra?
Hvilke attraksjoner har de?

Anonymous poster hash: 0d42b...5f4
Skrevet

Jeg syntes det var en dårlig park, kanskje fordi den er så veldig oppskryt. Barna mine var større da vi var der og vi kommer nok ikke til å reise dit igjen. Besøker heller Djurs sommarland eller Astrix parken.

Anonymous poster hash: 1b237...5db
Skrevet

Jeg synes ikke legoland er oppskrytt, men det er ALTFOR mye folk der på sommeren.. halve dagen går jo til å stå i kø. Djurs sommerland er fantastisk ja:)

Anonymous poster hash: c6cb4...3fd
Skrevet

Vi vurderer en tur til Legoland i begynnelsen av juni med vårt barn på da straks 3 år. Dere som synes det er bra der, er det en fin alder å besøke legoland? Han er veldig opptatt av Lego/duplo.

Eventuelt, hva er ikke bra?

Hvilke attraksjoner har de?

Anonymous poster hash: 0d42b...5f4

Tenker det er fint for en treåring, samtidig som det er veldig mye han ikke kan få prøve da.

Men vi var der vi når barnet var 3,5 og 4,5 år. Skal tilbake i år da er han 6. Tror det blir vel så artig nå.

Anonymous poster hash: 8869b...a82

Skrevet

Jeg synes legoland er litt oppskrytt ja. Vi liker også Djurs sommarland bedre. 

Men det kommer nok litt an på barna også. Når vi var der var barna 2 og 4 år. Vi ble da enige om at vi kan reise igjen når lillebror er minst 9-10 år. Da kan de løpe rundt selv. Synes også at det er alt for masse folk og lange køer. 

Skrevet

Legoland var akkurat som forventet egentlig. Vi var der sist sommer da barna var 4-11 år. Alle barna storkoste seg, vi voksne synes det var greit nok, men det var alt for mye folk! Det er kjedelig å stå i kø i 15-20 minutter for hver eneste ting man vil ta.

Anonymous poster hash: d6dc8...c02
Skrevet

Hvordan er det å være der for en høygravid med bekkenløsning da tro, hehe. Vi vurderer nemlig en tur...

Skrevet

Ungene her elsker Legoland, er der ca annenhvert år. Men aldri midt i fellesferien da, tar gjerne en helg i mai for da har colorline slike pakketilbud med båt, overnatting og billetter til parken for en rimelig penge.

Parken er jo ikke ny lenger, men mine synes det er kjempegøy å gå å se på alle de små husene, og sånne enkle ting som å bygge med lego på et lekerom o.l.

Vi var i Djurs sommerland i fjor, to dager, og parken er kjempefin. Store flotte arealer, mange karuseller og mye gøy, vi koste oss veldig. Men mine gutter på 10 og 12 var kjempeskuffet over det kalde vannet i badelandet der, var jo bare barnebassenget som var oppvarmet. Vi var der i juli, men likevel ble det lite bading for vannet i bassengene var kjempekaldt.

I år blir det Fårup, der skal det vel være minst like mye karuseller som i Djurs, men større badeland og med oppvarmede bassenger.

Anonymous poster hash: 29538...d22
Skrevet

Fårup ja! Er det bra? Der har vi ikke vært! Hi

Skrevet

Fårup ja! Er det bra? Der har vi ikke vært! Hi

Min 13 åring har nå ihvertfall googlet seg frem til at Fårup er den største og beste parken i Danmark og at den har vunnet flere slike best-i-test kåringer for danmarksferien ;)

Anonymous poster hash: 29538...d22

Skrevet

Tror Legoland passer bedre for litt større barn enn de dro med.

Anonymous poster hash: 649fb...a5e

Anonymous poster hash: 649fb...a5e

Skrevet

Vi syns Fårup og Djurs var mye bedre enn Legoland ;) Tviler på at vi kommer til å reise til Legoland igjen, men de andre parkene kommer vi garantert til å besøke flere ganger :)

Skrevet

Vi var på Legoland i juli en gang, et år det regnet nesten hele sommeren bortsett fra den dagen vi var der. Stod i kø halvannen time bare for å komme inn og eldstedatteren fikk velge en eneste kul berg- og dalbane fordi det var en times kø på alle attraksjonene. Etter det har mannen min nektet å dra flere ganger. Han husker det som slitt, skittent og trangt. Jeg har vært der etterpå, men på andre tider av året og synes det er sjarmerende, morsomt og fint.

Vi er imidlertid alle fem skjønt enige om at Fårup er veldig mye morsommere!

Skrevet

Elsker Legoland!!!

Har vært der med de to eldste, og skal absolutt ta en tur med den yngste om noen år. :-)

(Stor aldersforskjell ja..... )

Anonymous poster hash: 89112...9ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...