Gå til innhold

Jeg har ikke sovet på to netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga babyen er syk. Mannen går hjemme, men prioritere fisking når jeg spør om han kan ta babyen litt så jeg får sove når de andre barna er i bhg.. Blir sprø!

Anonymous poster hash: 86a1c...67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si at han får god tid til å fiske når kone og barn flytter ut for godt :P

Skrevet

Blæææ, få lyst til å rase utav meg en masse usaklig fordi jeg blir så sint når jeg ser slikt, men skal ikke gjøre det.

Du får forklare han at det finnes noe som heter ansvar. Hans hovedansvar er å være pappa, etter dette komme alt annet. Viss han ikke takler å ha flere ansvarsområder på en gang, så får han prioritere bort slikt som fisking frem til han takler det ansvaret å være pappa og det er jo ikke særlig manndig å ikke være ansvarlig. (ok, litt usaklig ble det da =P )

Jeg hadde ikke akseptert noe slikt fra min samboer og han hadde ikke akseptert noe slikt i fra meg. Du får spørre han om han hadde syns det var greit om det var andre veien og vis ikke det er ok, hvorfor skal det være ok denne veien.

Skrevet

Jeg er ikke den som tier, så jeg har frest ifra meg en del gloser så nå skal jeg krype til køys frem til legetimen mens han er hjemme. Sa an fikk dra seg på jobb om han ikke skulle være hjemme, droppe hobby.

Hi

Anonymous poster hash: 86a1c...67b

Skrevet

Da hadde jeg kastet mannen ut. Det går ikke an å være så ego. Så kunne han komme tilbake hvis han kom på bedre tanker og virkelig viste meg at han prioriterer familien først.

Anonymous poster hash: 77f69...a33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...