Gå til innhold

Noen som bor i Lærdal/Årdal her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg som skal på ferie i Norge igjen:)

Har sett på forslagene og vil ta turen til Lærdal og Årdal i alle fall. Mest da datteren min har masse familie der gjennom den store Einan-slekten. Og hun ville gjerne se Lærdal etter brannen. Vi var i bryllup der i 2000 og bodde da på husum hotell. Jeg var høygeavid og vi rakk akkurat hjem før hun ble født. Jeg har vært der et par ganger senere i begravelse og besøkt familien, men siste gang var i 2002, så jeg er lite kjent.

Eksisterer husum hotell? Finnes det campingplasser der man ikke må forhåndsbestille plass/hytte? Liker å ta den tiden jeg vil ta og bare finne en campingplass når det nærmer seg natta for barna, og orker ikke tidspresset med at da og da må vi være der og da og da må vi være der. Vil ha litt frihet:)

Anonymous poster hash: 6fbe6...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Men hvis du har masse familie der kan du vel spørre dem?

Anonymous poster hash: 73a53...aa4

Skrevet

Jeg har ikke noe familie der. Det er den ene datteren min som har familie der..

Skrevet

Bodde i Lærdal for noen år siden. Husum tror jeg dessverre ikke er i drift lenger, men kan varmt anbefale Sanden pensjonat i sentrum. Superkoselig sted og koselige drivere. Men må nok kanskje bestilles på forhånd. Kjenner ikke så godt til campingplassene, men vet det er en veldig bra på Øyri. Anbefaler virkelig å ta turen oppom Borgund stavkirke. Camping i nærheten der også, men ikke like fin. Sjekk ellers nettsidene til Nærøyfjorden Verdsarvpark for flere tips på gode opplevelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...