Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Min lille på 5 måneder har i den siste tiden våknet opp 4 ganger hver natt. Jeg begynte med to teskje tynn grøt på mandag, men i dag kastet hun seg bokstavelig talt over maten, og ville bare ha mer og mer. Hun fikk ikke mer enn ca 6 ts (maks), men hun ville så gjerne ha mer. Er det greit å øke porsjonen, eller bør man vente? Anonymous poster hash: ca3ba...151
☆☆☆ Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Ville prøvd å auke. Mi på 5 mnd et forresten full porsjon morgon og kveld pluss frukt/gulrot til lunsj. Etter nokre få dagar smaking gav eg til ho ikkje ville ha meir.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Blander du ut grøten med mm eller vann? Jeg har blandet den ut med mm. Vet ikke hvorfor, men trodde det var det man gjorde, før jeg leste pakken:-s Hi Anonymous poster hash: ca3ba...151
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 den blir nok veldig fet om du blander med MM dersom det er grøt med melkepulver i. Anonymous poster hash: f6bbe...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå