Gå til innhold

Hvordan få til å kaste opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kvalm så kvalm, er 8 uker på vei og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler hele tiden jeg vil spy, men får det ikke til. Er det noen måter jeg kan få til å kaste opp selv, eller må jeg bare ligge å være kvalm? 
Har lyst å teste om det kan hjelpe litt på kvalmen, for akkurat nå er det utholdelig!

Anonymous poster hash: eadc4...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk fingeren langt inni rompen også tar du fingeren i halsen etterpå.

Da kaster du opp :D

Anonymous poster hash: b4f2f...b9b
Skrevet

Du kan fremkalle brekninger,og dermed kanskje oppkast,ved å putte en finger eller to langt ned i halsen. Det er ordentlig guffent,men det fungerer stort sett...

Eller så finnes det råd mot den hersens kvalmen da! Jeg hadde veldig god nytte av ingefær-te og ingefærkapsler. De har på apotek og helsekost.

Er det skikkelig ille så kan du få hjelp hos legen.

God bedring :-)

Skrevet

Jeg stakk fingrene langt ned i halsen flere ganger på rad, funka hver gang. Dødsekkelt å være så guffen..

Anonymous poster hash: ac7ec...162
Skrevet

Da jeg var kvalm på starten og følte det eneste som kunne hjelpe var å spy, hang jeg over doskåla og tenkte på alt det ekle som som kunne foregå oppi der. Hvis man henger langt nok ned, ikke sånn at man treffer vannet så klart, men litt nedi do liksom blir lufta trang og da spydde jeg :P Jeg er så glad den jævla kvalmen gikk over 

Anonymous poster hash: e8c59...cdf
Skrevet

et glass vann med en god dasj salt i funker fjell! ellers kan du ta bilsyke tabletter for å stabilisere kvalmen litt. disse vil du dog bli veldig trøtt av.

Anonymous poster hash: 6a7af...48c
Skrevet

Hvis jeg er kvalm og ikke får til å kaste opp, så pleier jeg å massere meg utenpå halsen, litt hard, da kommer brekningene her

Anonymous poster hash: ce7b6...7dc
Skrevet

Takk, hjalp virkelig å stikke fingeren i halsen. Ble litt bedre, men gud bedre så kvalm man kan være!

Håper virkelig dette går over snart, jeg gir snart opp hele greia! :P

Anonymous poster hash: eadc4...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...