Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Fikk mail og 30% salg både på Polarn og Stormberg i dag. Yess, passer bra tenkte jeg og tok turen innom Stormberg. De hadde EN tskjorte i sånn teknisk stoff str 8 år. Det var det. Dro da til Polarn siden jeg nettop hadde fått mail om at salget startet. Men der var de fullstendig utplukket gitt, selv om jeg kom samme dag som jeg fikk mail. En t skjorte i riktig str der også, og ingen bukser eller noe annet i str 122 til gutt. Skjønner ikke hvorfor de sender ut svære mailer og reklamerer på Facebook når de kun har bittelitt varer..... SÅ: Hvor kjøper jeg gode t skjorter til en 6 åring ? Helst sånne som holder seg godt i vask. Anonymous poster hash: ef1d1...96a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 T-skjorter er jo sommervarer da.. Nå er det salg på vintervarer.. Regner jeg med.. Er fornøyd med hm-tskjortene! De er kule, og varer sånn passe lenge.. Anonymous poster hash: a6642...fe8
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Nei, vintervarene ble solgt ut i januar. Stormberg hadde vennedag i dag og rabatt på alle fullprisklær, DVS Nyheter. Siden de aller aller fleste andre butikker har fått inn vårvarer, burde også vårvarene - inkludert t skjorter - vært på salg i dag. Polarn hadde mellomsesong-.salg. På nettsiden var det både bukser, t skjorter og en del andre ting, jeg sjekket jo det på forhånd. Men butikken hadde altså kun en t skjorte igjen av dette, i str 122. HI Anonymous poster hash: ef1d1...96a
Papegøyeblomst Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Hvis du kjøper på nett, vil jeg anbefale disse,- kule, og topp kvalitet! Kjøpte 2stk til sønnen min som han har hatt i flere år - like fine i farge, fasong og trykk etter utallige vask på 60 grader.. http://shop.themountain.me/big-face-kids/?sort=bestselling
Monica Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Papegøyeblomst de t-shirtene var kule. Der må jeg bestille til mine. Men ellers bruker vi stort sett H&M. Synes de har mange kule motiv, og de holder seg godt i vask og.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 hvis du bor i stavangerregionen, har Next åpnet butikk på tvedt senteret, har utrolig mye flott til barn Anonymous poster hash: 277e1...cb4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Du kan og se i sportsbutikker, f.eks. g sport. Der har de gjerne litt god kvalitet på t-skjorter. Skulle ønske min 6 åring trengte klær, han har alt for mye. Huff. Anonymous poster hash: fa92b...5e8
Nyttårs barn Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Sjekk ut ankerliving.dk og se på merket finger in the nose Kulere blir det ikke Dett er klær laget av en norsk designer som bor i Paris. Og de er ikke så lette å oppdrive her hjemme, tror nesten ingen selger de her. Men litt dyrt, og du må bestille fra danmark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå