Gå til innhold

noen spørsmål ang utdritningslag for bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvordan skal jeg/vi klare å holde datoen hemmelig for bruden, samtidig som vi må vite at hun ikke legger andre planer den dagen?

2. Må/bør det være hemmelig? er det kjekkest?

3. Forslag til aktiviteter i et utdritningslag?

4. Leker, aktiviteter o.l. til kvelden? (ala pakkelek)

Anonymous poster hash: 6b642...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at dere bare dropper det!

Hva i all verden er vitsen med å drite ut bruden?? Synes dere det er gøy?? De færreste synes vel at å bli latterliggjort er spesielt morsomt...

Anonymous poster hash: 7d333...268

Skrevet

Staver du det feil eller mener du virkelig at du vil drite henne ut?

Det trodde jeg man avskaffet på slutten av 80-tallet...

Gjør heller noe fint for bruden.

Anonymous poster hash: 4b4dd...300

Skrevet

1. lag en avtale med hennes kommende mann, om at de evt har en avtale den dagen og dere henter henne hvor det er avtalt. Om hun jobber, (kommer an på hvilken type jobb) forhør deg om hun kan ta fri, men at hun ikke skal vite noe så møter dere opp på jobb. 

2. Kjekkest er nok at det er hemmelig, kommer veldig an på hvilken person bruden er. Har vært i 2 utdrikkingslag selv, begge har bruden visst hvilken dag, hun ene ble det avtalt med på forhånd, det andre avslørte forloveren seg:p

3. her kommer det også an på bruden, hva setter hun pris på/liker og gjøre? Frokost/Lunsj, egenpleie til bruden, ta bilde hos fotograf med alle i utdrikkingslaget. Kommer også på om dere vil gjør henne flau, eller ha en koselig sammenkomst. Rebus løp, kle henne opp i mindre lekkre klær hvor hun må spørre tilfeldige på gaten om løsninger til rebus? Sette seg ned med ett staffile og male mennesker for en liten sum……er så mye….

4. til kvelden kan hver enkelt gjest ta med seg en rett hver til mat eller dere kan alle lage mat sammen før aktiviteter starter, dere kan ha spm om bruden/brugdom, forskjellige gjetteleker, karaoke, pakkelek ( alle kjøper en gave som assosieres mellom hver enkelt og bruden, så når leken er ferdig må bruden gjette hvem som har kjøpt hvilken gave. En shot for vær feil) etc Alle har med ett ark hvor de skriver litt om bruden og deres opplevelser, som bruden igjen får til senere. osv

Anonymous poster hash: 81b0c...308
Skrevet

Om noen hadde arrangert utdritningslag for meg hadde jeg blitt ganske sur og forbanna. Hva skjedde med en dag der man koser seg og har det gøy sammen uten at noen må deres ut? Det heter utDRIKNINGSlag

Skrevet

Ånei vær så snill å dropp det! La det være en hyggelig dag/kveld som hun kan se tilbake på med glede.

Skrevet

Dropp utdritningen! Tror alle får det mer gøy om dere kjører utdrikningslag der alle koser seg og har det gøy sammen.

Noen oppgaver og leker kan være gøy, men UTDRITING er ikke noe bruden husker tilbake på som et godt minne.

Opplevelser og felles aktiviteter hadde iallefall jeg satt pris på :)

Anonymous poster hash: 186d9...31c

Skrevet

Utdriting er skikkelig avleggs, noe som heldigvis de aller fleste sluttet med for flere tiår siden.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen som synes dette ville vært gøy, de fleste ville vel blitt direkte sur og skuffet over sin forlover og sine venner... Man driter ikke ut vennene sine, det er IKKE gøy!

Anonymous poster hash: ecbbf...692
Skrevet

Jeg fikk UTRINGNINGslag da jeg skulle gifte meg 😄 Ei hel helg i Danmark med de beste venninnene, kvinnelige strippere, limo, shopping, fyll og fest! Dét var moro, det!! Myye pupper, kløft og tiara! Hihi!

Skrevet

Jeg fikk UTRINGNINGslag da jeg skulle gifte meg 😄 Ei hel helg i Danmark med de beste venninnene, kvinnelige strippere, limo, shopping, fyll og fest! Dét var moro, det!! Myye pupper, kløft og tiara! Hihi!

Det var en ny vri:) Hørtes kjempegøy ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...