Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Noen som har vært der?hva er verdt å gjøre,se,handle?😃  Anonymous poster hash: 97e37...001
Bustetroll Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Gamlebyen er verdt å se. Ellers er det bare vanlig charterferieting. Jeg elsker stedet, men ikke et opplevelsessted akkurat
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Fantastisk strand, en av de beste jeg har vært på (og jeg har sett endel strender). Ellers helt vanlig chartersted. Anonymous poster hash: a463e...a14
Gjest cd0da Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Fantastisk flott strand og strandpromenade. Ellers er det ikke så veldig fint der. Vi skal ikke tilbake etter å ha vært der to ganger. Begynner å bli VELDIG slitent der alle hotellene og turistene er så er ikke noe særlig koselig der lenger dessverre  Forøvrig har Ola's veldig god mat, men restauranten ved siden av med norsk eier har ikke god mat. Smakte raskt at det var frossen lasagne og frossen pizza fra matbutikkene
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Skjønner ikke hvorfor så mange skrytr av alcudia! Syntes det luktet kloakk ved stranda.... langrunt og gumsete ekkel bunn -- ungene nektet å bade der. Anonymous poster hash: bab72...f9b
DetErBareMeg Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Fint og flott - kort flytur, kjempelang og fin strand, bra hotell om man går for fire stjerner eller bedre. Kanskje ikke så mye opplevelsesferie, nei, men en fin plass for å slappe av. Mallorca er jo ei lita øy, så etter ca. en time i bil er man på andre siden - i byen Palma - der kan man oppleve litt mer, mtp. liv og røre, shopping osv.
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig
Von Hertelhofen Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Herregud, det var ikke meningen å poste en million ganger altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå