GÃ¥ til innhold

Alcudia😄


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?hva er verdt å gjøre,se,handle?😃

 

Anonymous poster hash: 97e37...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamlebyen er verdt å se. Ellers er det bare vanlig charterferieting. 
Jeg elsker stedet, men ikke et opplevelsessted akkurat :)

Skrevet

Fantastisk strand, en av de beste jeg har vært på (og jeg har sett endel strender). Ellers helt vanlig chartersted. 



Anonymous poster hash: a463e...a14
Skrevet

Fantastisk flott strand og strandpromenade. Ellers er det ikke så veldig fint der. Vi skal ikke tilbake etter å ha vært der to ganger. Begynner å bli VELDIG slitent der alle hotellene og turistene er så er ikke noe særlig koselig der lenger dessverre :( 

Forøvrig har Ola's veldig god mat, men restauranten ved siden av med norsk eier har ikke god mat. Smakte raskt at det var frossen lasagne og frossen pizza fra matbutikkene :P

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange skrytr av alcudia! Syntes det luktet kloakk ved stranda.... langrunt og gumsete ekkel bunn -- ungene nektet å bade der. 



Anonymous poster hash: bab72...f9b
Skrevet

Fint og flott - kort flytur, kjempelang og fin strand, bra hotell om man går for fire stjerner eller bedre. Kanskje ikke så mye opplevelsesferie, nei, men en fin plass for å slappe av. :)

Mallorca er jo ei lita øy, så etter ca. en time i bil er man på andre siden - i byen Palma - der kan man oppleve litt mer, mtp. liv og røre, shopping osv. :)

Skrevet

Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig :D

Skrevet

Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig :D

Skrevet

Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig :D

Skrevet

Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig :D

Skrevet

Hvis du først har bestemt deg for Mallorca er det mange andre steder som er verdt å besøke. Alcudia er typisk turiststed. Min drøm er å leie et feriehus/leilighet i soller eller et annet sted i fjellene. Der er det helt nydelig :D

Skrevet

Herregud, det var ikke meningen å poste en million ganger altså :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...