Gå til innhold

Dønn forelska i en annen mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å ikke tenke på ham men det er ikke mulig. Og når han er i nærheten blir jeg helt ør!

Et lite vink fra ham så går jeg garantert rett på limpinnen.

Vil jo helst ikke ha det slik og vil jo ikke være utro.

Må omgås denne mannen, har ikke noe valg...

Anonymous poster hash: ad92d...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har et valg om hva du gjør med det. Har du lyst nok til å ha lov, klarer du å leve med det etterpå, klarer du å velge om du må, klarer du å skjule om du vil det - greit å vite i forkant.

Skrevet

Og der kom utroskapsforkjemperen tilbake med en gang. Det slår faen meg aldri feil, hver gang det er tråd om slikt så er luten der og synger en ode til utroskap. Uff!

Anonymous poster hash: d301e...1ff

Skrevet

Du har et valg om hva du gjør med det. Har du lyst nok til å ha lov, klarer du å leve med det etterpå, klarer du å velge om du må, klarer du å skjule om du vil det - greit å vite i forkant.

Takk for det svaret jeg sikkert ikke egentlig trengte nå... Men det er litt dette jeg tenker, klarer jeg å skjule det...? Og jeg tror svaret er ja. Jeg er glad i mannen min og ønsker ikke skilles. Men jeg begjærer denne mannen så det gjør vondt!!

Og jeg vet det snart kommer en anledning til å få være alene med ham uten fare for at noen oppdager noe....

Skrevet

Ikke gjør det!!! Du vil angrev etterpå. Forholdet blir ikke det samme. Du vil alltid tenke på at du gjorde dette. Du vil ikke skilles. Nei da får du for pokker vise respekt for forholdet deres. Tenk om han skulle gjort det samme?!?! Du er forelsket. Get over it

Anonymous poster hash: 91681...232

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Takk for det svaret jeg sikkert ikke egentlig trengte nå... Men det er litt dette jeg tenker, klarer jeg å skjule det...? Og jeg tror svaret er ja. Jeg er glad i mannen min og ønsker ikke skilles. Men jeg begjærer denne mannen så det gjør vondt!!

Og jeg vet det snart kommer en anledning til å få være alene med ham uten fare for at noen oppdager noe....

Jeg synes at sug lut kan stappe meningene sine en viss plass og slutte å oppfordre småbarnsforeldre til å ødelegge familien sin!

Skrevet

Glemte å skrive: ikke gjør det. Jeg har vært på den andre siden og det gjorde helvetes vondt. Skilsmisse kan også være skadelig for barna.

Anonymous poster hash: d301e...1ff

Skrevet

Ikke gjør det, jeg og samboeren sleit i forholdet vårt å da ble jeg forelsket i en annen mann...
Men det som var at når jeg fikk han angra jeg så bittert...
Det er ikke verdt det, heller finn tilbake til den forelskelsen du hadde med mannen din :)
Lykke til :)

Anonymous poster hash: 50a7b...329
Skrevet

Nå må jeg bare få dette ut: hva er det med dere som blir så ekstremt provoserte av sug lut sine meninger om sex i og utenfor ekteskapet? Jeg er ikke nødvendigvis enig i det hun sier, men hjelpes... folk reagerer jo som rabiate hunder!

Det er mildt sagt ironisk å ha nicket Lykkeliggift når man tydeligvis er så ekstremt usikker på sitt ekteskap at selv tanken på at en vilt fremmed vurderer å følge sine lyster gjør deg så til de grader offensiv.

Skrevet

Får ikke redigert: ser at det ikke var Lykkeliggift som skrev begge de surmaga innleggene, beklager blings.

But still...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Nå må jeg bare få dette ut: hva er det med dere som blir så ekstremt provoserte av sug lut sine meninger om sex i og utenfor ekteskapet? Jeg er ikke nødvendigvis enig i det hun sier, men hjelpes... folk reagerer jo som rabiate hunder!

Det er mildt sagt ironisk å ha nicket Lykkeliggift når man tydeligvis er så ekstremt usikker på sitt ekteskap at selv tanken på at en vilt fremmed vurderer å følge sine lyster gjør deg så til de grader offensiv.

Man trenger ikke å være utrygg på mannen sin for å være imot at folk råder småbarnsforeldre til å risikere familien og barnas fremtid for et knull. Jeg har sett hva utroskap gjør med den som blir bedratt og opplevde det selv i tidligere forhold. Jeg har også sett hva skilsmisse som følge av utroskap gjør med barna.

Skrevet

Vet hvordan du har det. Har hatt det sånn i 5 år selv, men det er som de over her sier at hvis du er glad i mannen din og vil være i det forholdet så klarer du å holde deg. Det er vanskelig men man blir vant til det til slutt. Du kan jo alltids gå fra mannen din til fordel for den andre, men ikke gå bak ryggen hans.

Anonymous poster hash: 1f4e5...103
Skrevet

Kjære HI

Det er lett å romatisere ett nytt forhold når man er fanget i småbarnsfella, hvor man sover lite, har konstant dårlig samvittighet, og i stor grad er mamma og pappa fremfor kjærester....Men utroskap er ikke veien å gå. Da forlater du mannen, for såpass respekt bør man ha for sin parter at man avslutter før man starter et nytt forhold!

Derfor tenker jeg at om du vil forbli gift med din mann er nøkkelen og fjerne seg fra situasjoner hvor du treffer han du er forelsket i. Skift rutiner slik at du ikke kan treffe han på butikken osv. jo lengre tid det går jo letttere blir det å "komme over" forelskelsen!

Prøv også å fokusere på hvorfor du ble sammen med din mann, hvilke kvaliteter du falt for, og hvorfor han ble valgt til å være far til dine barn. Prøv å være kjærester, kyss og lei hender, gå på dates osv. Så tving forelskelsen over på den mannen du allerede deler livet med :)

En siste ting kan være å se for seg livet med den nye mannen....hvor han og du lever sammen, men har massive konflikter i forhold til at han f.eks ikke kommer overens med dine barn, samarbeisproblemer med barnas far, sorg over at du kun ser dine barn tidvis og ikke hele tiden+++ Dette er helt reelle problemstillinger i de "nye" familiene.

Ønsker deg masser av lykke til HI :)

Anonymous poster hash: cd5f4...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...