Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Han holder på mye med tissen så han får en liten ereksjon. Huff, dette er litt ekkelt, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Han sier slikt som "se hvor stor tissen min blir".. Hva svarer jeg han? Jeg har prøvd å si slikt som at det er ok å holde på med tissen sin, men at man da kan være alene.. Er det ok? Flere tips? Anonymous poster hash: 32ba7...173
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Synes det holder fint å si at det er ok, men at man gjør det alene. Du trenger vel ikke kommentere det mer enn som så? Forstår godt du synes det er vanskelig, men jeg tror du gjør det på en god måte Anonymous poster hash: 59981...b7c
Superdolly Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Jeg ville vennlig men bestemt leid ham inn på hans eget rom eller badet, og sagt at hvis han skal leke med tissen sin, så gjør han det der. Uten å lage noe mer oppstuss enn det.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Hva er ekkelt med det? Han er tre år!!! Bare si "ja se på det du!". Helt naturlig, finnes ikke ekkelt! Anonymous poster hash: 00114...cf0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Jeg sa bare til guttungen at han gjerne måtte ta på tissemannen men det måtte han gjøre på rommet sitt. At vi tar ikke på tissen vår når vi er ute blandt folk slik. Anonymous poster hash: 6c203...64c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Jeg sa bare: ja se der ja ... Når han har ble større sa jeg at han kunne gjøre det når han var for seg selv... Nå skjer det aldri lenger sammen med andre, han er 5 1/2. Anonymous poster hash: 0e536...1be
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Sier også bare at han må gå på rommet sitt hvis han vil ta på seg selv, for slikt gjør man ikke blant folk. Helt greit det, han er 4. Anonymous poster hash: 48310...0be
skinnfilla Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Husker min ene nevø var fortvilet over dette fenomenet. I fullsatt kirke under en julekonsert, lød en klar gutterøst : åårh, pappa ! Nå er tissen boinkiboink pinne igjen! Hahaha, han var vel 3,5 tenker jeg
ærlig talt Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Sånn har mine gutter gjort også. Ved sånne kommentarer har jeg bare svart; "Ja, det ser jeg", eller noe i den duren. Nå er guttene 5 og 6 år, og de får ereksjon innimellom, men de har gitt seg med kommentarer om det. Naturlig beskjedenhet kommer som oftest med alderen. Jeg hadde ikke laget noe tema ut av dette, gutten er 3 år!
*Smiley* Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Han er bare 3 . Hadde bare sagt javel. Trenger ikke gå på rommet eller være alene . Når de blir større er det annderledes;)
Gjest Julia1984 Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Det gjør min 3,5 åring også. Jeg gjør ikke noe ut av det. Bare komme etter det han ser..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Hehe, sønnen min sa at tissen hans var blitt til en heisekran Han var vel ca 3 år tenker jeg og vi kommenterte eller svarte ikke noe særlig på det, han nevnte heisekranen sin noen ganger sånn i dusjen o.l. men sluttet snakke om det etterhvert. Da de ble litt eldre sa vi bare at de ikke fikk sitte med fingrene i buksa midt i stua, og det har vi faktisk måttet si til døtrene våre også Anonymous poster hash: 794e9...6b1
petite fleur Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Gutten min på 3 år klagde over at han hadde så dårlig tisselur (fordi den ble stiv og stor), da måtte jeg bite meg i leppa for å ikke le "Den blir nok bra igjen, vennen min", sa jeg
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 He he Anonymous poster hash: 0e536...1be
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Var det meg ville jeg sagt at det er helt greit å ta på den, at det er vanlig at tiden blir annerledes da. Men at det gjør man alene når andre ikke ser på, og at det er helt greit så lenge man er på rommet eller badet (do). Unger har en tendens til å være nysgjerrige på seg selv og hverandre, men ikke alle barn syns det er like ok når andre omtrent tvinger de til å bli sett eller å se. Jeg hadde selv en fetter som var helt ekstrem. Han sto rett og slett midt i stua og tok på seg selv mens vi kusinene satt og lekte. Tvang oss også til å kle av oss osv. Han var tre år eldre enn meg ca., og jeg var 3-4. Ikke ok. Mamma lot oss aldri være alene med han etter dette, og det er jeg glad for! Litt spesielt kanskje, men det skjer nok mer enn folk tror... Anonymous poster hash: cbec8...482
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Min (nettopp 3) har også blitt skikkelig frustrert over at tisseluren hans ikke ville ligge. Jeg så at han styret med noe, og var sint og da jeg spurte hva det var sa han at han ikke fikk den til å ligge i ro, men den spratt opp hele tiden. Han var skikkelig lei seg. Jeg begynte nesten å le, men sa bare alvorlig at guttetisser er litt sånn noen ganger, og det går over. Anonymous poster hash: b6959...aa1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 "Den der, vennen min, skal gi mammaen din barnebarn, så vær forsiktig med den!" Anonymous poster hash: c89e5...ab4
Vicky Pollard Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 "Den der, vennen min, skal gi mammaen din barnebarn, så vær forsiktig med den!" Anonymous poster hash: c89e5...ab4 Haha! Det er nettopp dette jeg har sagt til sønnen min
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #20 Skrevet 24. april 2014 "Mamma, det ER morgen, for tissen er våken!" sa min 3-åring da jeg iherdig forsøkte å fortelle ham at det fortsatt var natt, og at han måtte gå og legge seg igjen. Gjorde aldri noe stort nummer utav det, og nå som han nærmer seg 5 år, hører vi ikke mer om det. Anonymous poster hash: 7ad8b...5df
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #21 Skrevet 24. april 2014 He he...har en på snart to. har litt i vente skjønner jeg Anonymous poster hash: 8669e...f5b
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. april 2014 #22 Skrevet 24. april 2014 Opplevde det ofte da jeg jobbet i barnehage, det er helt normalt og de kan få ereksjon fra de er baby. Synes han er litt liten til å forvises til rommet ennå, men går jo an å fortelle at det ikke passer ved bordet osv. De blir mer diskret etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #23 Skrevet 24. april 2014 Jeg sa til sønnen min at guttetisser blir sånn når de blir kost med. Han var ganske liten da han fant ut av det, så da gjorde jeg ikke noe mer med det. Da han ble litt større sa jeg bare at det er greit å leke med tissen, men at det er sånt som man gjør når man er alene, ikke mens andre ser på. Skjønner ikke helt hva som er ekkelt med det, det er jo helt naturlig og viser jo bare at gutten din fungerer normalt. Sønnen min fikk ereksjon helt fra han var nyfødt når jeg vasket ham. Har jobbet i barnehage, og det skjer med de fleste små gutter når de blir berørt i det området. Anonymous poster hash: 78862...83b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #24 Skrevet 24. april 2014 Jeg jobbet i en barnehage som sendte oss ansatte på kurs. Barn og seksualitet. Den dama som holdt det kurset mente at når små gutter oppdaget ereksjonen sin, så skulle vi voksne vise dem hvordan de skulle gjøre det ordentlig. Jeg ble helt perpleks. Jeg tror ikke jeg hadde reagert positivt på at en ansatt i barnehagen til sønnen min hadde lært han å runke. Anonymous poster hash: 224ed...a4f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2014 #25 Skrevet 24. april 2014 Jeg jobbet i en barnehage som sendte oss ansatte på kurs. Barn og seksualitet. Den dama som holdt det kurset mente at når små gutter oppdaget ereksjonen sin, så skulle vi voksne vise dem hvordan de skulle gjøre det ordentlig. Jeg ble helt perpleks. Jeg tror ikke jeg hadde reagert positivt på at en ansatt i barnehagen til sønnen min hadde lært han å runke. Anonymous poster hash: 224ed...a4f Tror vi har vært på samme kurs. Blei også satt ut. Anonymous poster hash: eb97f...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå