Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hva i livet ditt gjør at du føler Lykke? Evt hva mangler i livet ditt? Anonymous poster hash: ba767...06d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Nei. Mangler det meste grunnleggende for å kunne føle at ting fungerer i livet mitt.. Anonymous poster hash: 234de...c8f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Hva i livet ditt gjør at du føler Lykke? Evt hva mangler i livet ditt? Anonymous poster hash: ba767...06d Ja, jeg er lykkelig! Jeg har to fantastiske sønner, og en bonussønn som gjør meg superglad og sprø :-)) En samboer som er hengiven og omsorgsfull. Jeg tar godt vare på meg selv og mister ikke meg selv, selvom jeg er samboer :-) Livet er herlig bra om dagen :-) Anonymous poster hash: 95ad9...c78
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Ja, jeg har alt jeg trenger i livet mitt. Svært heldig og takknemlig for det. Anonymous poster hash: afaff...5af
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Av og til ja, av og til nei. Har en ok mann, og verdens beste unge, men dårlig økonomi Når vi får kjøpt hus, vil jeg nok finne roen mye mer. Givende, men slitsom jobb, litt for få venner.. Anonymous poster hash: 7eaf2...3f6
Gjest lillehi Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Nei egentlig ikke, men jeg har lært meg å sette pris på små hverdagslykkeøyeblikk😃 er lykkelig for datteren min som er en fantastisk jente, men har for mange utfordringer i livet mitt til å kunne si at jeg virkelig er lykkelig. Derfor tar jeg vare på de øyeblikkene som skaper lykke, da blir det lettere å takle alt det andre💕
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Noen ganger veldig og noen ganger nei for øyeblikket er ting komplisert med mannen så nei er ikke lykkelig nå Anonymous poster hash: c0499...cf8
skinnfilla Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Ja, det er jeg, heldigvis Jeg har alt jeg trenger, snill mann, fine barn, greit hus Det er masse jeg ønsker meg, men samtidig har jeg alt jeg vil ha !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå