Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Når det er 18 grader, kan babyen min på ti mnd gå barbent, eller er det for kaldt på bakken/i lufta, litt "surt"? Jeg synes jo det er vamt, mem burde jeg vente til det er et par og tyve grader før sokkene kan tas av? Tenker hvis ungen vil stå litt på bakken. Anonymous poster hash: 67555...047
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Du bør vente. Anonymous poster hash: 4b07b...753
SuperFries Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Ville ikke gjort det nå. Det er grunnleggende kaldere nå med 18 grader i april enn 18 grader i juni.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Det er for kaldt. På et pledd, ja. På bare bakken, nei. Anonymous poster hash: 1a47a...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå