Gå til innhold

Er det litt surt fortsatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er 18 grader, kan babyen min på ti mnd gå barbent, eller er det for kaldt på bakken/i lufta, litt "surt"? Jeg synes jo det er vamt, mem burde jeg vente til det er et par og tyve grader før sokkene kan tas av? Tenker hvis ungen vil stå litt på bakken.

 

Anonymous poster hash: 67555...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vente.

 

Anonymous poster hash: 4b07b...753

Skrevet

Ville ikke gjort det nå. Det er grunnleggende kaldere nå med 18 grader i april enn 18 grader i juni.

Skrevet

Det er for kaldt. På et pledd, ja. På bare bakken, nei.



Anonymous poster hash: 1a47a...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...