nimmelim Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 har dere en app feks som hjelper dere? jeg starter imorgen og trenger desperat hjelp. Er åpen for alle slags dietter som gir meg kick start..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Anbefaler deg å sjekke ut diettene på spisdegslank.no. Jeg begynte på LCHF diett utfra 5:2 prinsippet derfra i går. Velsmakende mat, og lettvint da man slipper å tenke ut og lage mat, alt kommer ferdig :-) Anonymous poster hash: 53428...0a1
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2014 takk, da skal jeg sjekke ut dette. Jeg er klar NÅ, og skal begi meg ut på noe fra imorgen. men må bare vite hva
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2014 ser nå at det koster en del i uka, jeg må prøverå ikke bruke særlig med penger på dette, annet enn det som trengs for å handle. men trenger en kick start for jeg har en tendens til å gi opp når jeg ikke eller aldri ser noen endringer. om dere forstår. noen dietter som kan gi kickstart? som også er lett å følge
Bumblebeee Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Jeg begynte på 5:2 i dag. Så har straks fullført min første dag på 500 kcal. Håper det virker. Sitter og lurer på hvor mange kcal jeg skal legge meg på de andre 5 dagene. Tenker å legge trening til de dagene jeg spiser normalt. Ingen søtsaker.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Jeg begynte på 5:2 i dag. Så har straks fullført min første dag på 500 kcal. Håper det virker. Sitter og lurer på hvor mange kcal jeg skal legge meg på de andre 5 dagene. Tenker å legge trening til de dagene jeg spiser normalt. Ingen søtsaker. Du bør vel legge deg på ca 2000 de andre dagene. Normal kost? Ingen søtsaker!! Anonymous poster hash: 65129...eaf
Bumblebeee Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Ja det er vel ca 2000 kcal som er normalt for kvinner. Tenkte å bruke en slik kalorikalkulator for å finne et passende tall. Viktig å ikke fråtse disse vanlige dagene, så kommer til å registrere alt på lifesum-appen til jeg begynner å få det i fingrene.
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2014 Ja det er vel ca 2000 kcal som er normalt for kvinner. Tenkte å bruke en slik kalorikalkulator for å finne et passende tall. Viktig å ikke fråtse disse vanlige dagene, så kommer til å registrere alt på lifesum-appen til jeg begynner å få det i fingrene. har du da betalt for den lifesum appen? lastet den ned istad, men lurt på om det var verdt eller ikke?jeg må nok legge meg under 2000kcal for å se endringer. Jeg skal på tur om 4 uker ca, og ville så gjerne finne noe som kickstartet, og som ga litt resultater raskt, så jeg kan føle meg levelig på tur... hmmmm hva kan det være da? som kickstarter
Bumblebeee Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Jeg har ikke betalt nei. Ser at man kan gjøre det, men det fungerer greit uten også. Jeg tenker jeg legger meg bittelitt under det kaloriinntaket jeg får anbefalt på de vanlige dagene. Kanskje 200 under.
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2014 south beach dietten. lest om den også nå. Den virket ganske så gull. Hørt om den? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=185090 Jeg trenger å gå ned raskt, og faktisk se at jeg kan endre meg selv. Da kan jeg legge meg på noe mer fast:DD
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2014 http://www.alt-om-slanking.no/south-beach-dietten.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå