Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde lovet meg selv å ikke bli sånn teit mamma som bruker masse penger på babytøy, men nå har jeg gått på en smell Helt sånn plutselig kjøpte jeg Adidas-sko, Levis-bukse og anorakk til 650 kr. til tassen på snart 10 mnd. Er det mulig?? *dunker hodet i veggen* Anonymous poster hash: 6978f...aa2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Det var jo ikke dyrt da:-) Og det er jo ikke så farlig at de har to-tre plagg som er litt dyre!:-) Anonymous poster hash: 1a093...412
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Nei, sånn kan det gå jeg har ingen merkeklær til min baby. Synes faktisk at billigklærne på Lindex og Kappahl er mye finere enn Ralph Lauren og Mangoklær til de små! Jo, eneste jeg kjøper av "merker" er Lillelam. nøstebarn og Reima. Men det er utelukkende på grunn av kvalitetene. Har en reimaparkdress, den er gull verdt Anonymous poster hash: 8a916...31f
☆☆☆ Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Har ikkje kjøpt dyre plagg sjølv, men det har blitt nokre gåver. Erfaringa så langt er at kvaliteten er lik, designen er varierande i begge kategoriar og det er mindre kjipt med gulrotgulping på billige klede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå