Gå til innhold

Tror jeg er blitt gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca. en uke til mens og den siste tiden har jeg hatt ømme pupper, vond korsrygg, luft i magen, litt kvalme og svimmelhet. Trodde først jeg bare var i dårlig form, helt til jeg innså at jeg og mannen har vært litt uforsiktig.. Jeg er livredd og aner ikke hva jeg skal gjøre om det viser seg at jeg venter barn nummer tre (!!). Mannen er mye borte og eldste i huset er bare fire år. Kan noen komme med solskinnshistorier ang. tre små barn?!



Anonymous poster hash: e920d...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...