Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Er det noen regler for åssen kjole man kan ha på seg i dåp? Tenker lengde, farger osv. Kan man ha bare skuldre i kirken eller er det dumt? Dåpen er i slutten av mai så vil gjerne ha noe sommerlig. Jeg kler best korte kjoler da jeg ikke er så veldig høy. Anonymous poster hash: f7e4c...2df
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde ikke kjole men en kortere bukse og bluse/topp til Anonymous poster hash: 02553...76c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 I kirken skal man kle seg sømmelig. Det vil si at knær og skuldre skal være dekt. Skuldrene kan eventuelt dekkes med jakke/sjal. Anonymous poster hash: f21f2...3a1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Reglene ovenfor gjelder ikke i norske, protestantiske kirker. Det er i katolske kirker de er strenge slik. Så lenge du ikke går med dyp utringning, så tenker nok alle at du er fin (du kan ha utringning, men det passer seg vel ikke i et selskap som er for et lite barn) Sort kjole er kanskje ikke tingen da. Personlig liker jeg duse pastellfarger, eller hvitt! Skal i dåp samme tid, tenker jeg skal ha på en lyseblå kjole og hvit blazer Anonymous poster hash: dd5ab...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå