Gå til innhold

Er det veldig vanlig nå om dagen å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha 3 eller 4 barn istedenfor "bare" 2?

Anonymous poster hash: c38fe...850
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Men jeg har tre. Kjenner faktisk en del som har fire, men mange som har to, og noen som har én også.

Anonymous poster hash: 4d7be...dbe

Skrevet

Vi har 3, de fleste vi kjenner har 3, noen har 4, noen har 2 og noen har 1 barn...

Anonymous poster hash: 0734c...dc2
Skrevet

De fleste jeg kjenner har 4-8 barn. Syns alltid det er så merkelig nå andre snakker om at de har sååååå mange barn, når det bare er 3-4 :P 

Anonymous poster hash: 22661...0b4
Skrevet

De fleste jeg kjenner har 2 barn, både av slekt og venner.

Anonymous poster hash: afd34...035

Skrevet

De fleste jeg kjenner har 4-8 barn. Syns alltid det er så merkelig nå andre snakker om at de har sååååå mange barn, når det bare er 3-4 :P

Anonymous poster hash: 22661...0b4

Oi, og jeg kjenner ingen som har flere enn 4 barn! Snedig hvordan 'normalt' antall barn er forskjellig i ulike kretser :) Vi har 2, og jeg må si meg godt fornøyd! De fleste jeg kjenner har 2 eller 3.

Kan jeg spørre hvor dere barnerike familier bor? Er nysgjerrig :D

Skrevet

De fleste jeg kjenner har 2 eller 3 barn. Noen har 4 og kjenner 2 familier som har 6 barn. Noen har bare et barn også, men de barna er enten resultatvarsel prøverør eller de har bare så vidt begynt å få barn.

Legger merke til at det er en del som får nr 3 når de to eldste har begynt på skolen her jeg bor..

Anonymous poster hash: b559d...7a1

Skrevet

Her vi bor, altså byggefeltet, er det mest vanlig med 3-4 barn faktisk. Det kan være at det kommer av at det bare er eneboliger her, og de med flere barn trenger jo ofte større hus også ;) Vi har 4 barn selv. Bare noen steinkast lenger borte er det et byggefelt med mange mellomstore rekkehus, og der bort det flest familier med 1-2 barn.

I min egen vennekrets er alt fra 0-5 barn vanlig, men de aller fleste som har barn og er mer eller mindre ferdig, har 2-3 barn. Jeg har ingen gode venner med 4 barn, og kjenner bare en som har flere barn enn oss.

Anonymous poster hash: 91c23...527
Skrevet

De fleste som jeg kjenner har 3-5 barn. Sågar noen 7 barn, men da dine mine og våres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...