Gjest Fru Banderas Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Årets reise starter i uke 25. Også fortsetter den utover uke 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 og 33. Syv land. Og i de siste tre landene, som er på andre siden av jordkloden, akter jeg å utelukkende ikle meg bananpalmebladskjørt, skjell på brystvortene, samt ha en ny fersk krans av orkideer rundt halsen hver dag. Ikke mer. Ikke mindre. Det er elsk.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Det hørtes ut som turen sin det! Men er det ikke litt vondt med skjell på puppene? Gir de noe særlig støtte? Jeg brukte det jo i forbindelse med amming, men det var fordi jeg var så helsikkens sår..
Iiiiik Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Det hørtes ut som turen sin det! Men er det ikke litt vondt med skjell på puppene? Gir de noe særlig støtte? Jeg brukte det jo i forbindelse med amming, men det var fordi jeg var så helsikkens sår.. Si meg, tar du for gitt at alle trenger støtte? Det foresvever meg at det finnes damer med faste flotte struttepupper. Ikke jeg altså, men det finnes vel hos andre? Patetica - det høres ut som en fantastisk ferie! Avslutning i Karibien? Eller i Østen? Jeg kunne godt tålt ni uker ferie jeg også, men det er en temmelig fjern drøm.
Gjest Fru Banderas Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Det hørtes ut som turen sin det! Men er det ikke litt vondt med skjell på puppene? Gir de noe særlig støtte? Jeg brukte det jo i forbindelse med amming, men det var fordi jeg var så helsikkens sår.. Ikke som puppestøtte; de skal kun ha en hensikt: å dekke til brystvortene. Sånn som havfruer har, vet du. Tenker sånne små hvite skjell gjør susen. Patetica - det høres ut som en fantastisk ferie! Avslutning i Karibien? Eller i Østen? Jeg kunne godt tålt ni uker ferie jeg også, men det er en temmelig fjern drøm. Østen! Tips: bli student. Da varer feriene uforskammet lenge. Ja, også bli prostituert for å betale for feriene da. Eventuelt gift seg med en millionær (haken ved det er at han må være med på ferien, jeg liker å reise uten menn) eller grav frem en kiste full av gull.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Det hørtes ut som turen sin det! Men er det ikke litt vondt med skjell på puppene? Gir de noe særlig støtte? Jeg brukte det jo i forbindelse med amming, men det var fordi jeg var så helsikkens sår.. Si meg, tar du for gitt at alle trenger støtte? Det foresvever meg at det finnes damer med faste flotte struttepupper. Ikke jeg altså, men det finnes vel hos andre? Patetica - det høres ut som en fantastisk ferie! Avslutning i Karibien? Eller i Østen? Jeg kunne godt tålt ni uker ferie jeg også, men det er en temmelig fjern drøm. Nei altså det finnes jo alle slags pupper der ute, så at det finnes de som ikke trenger støtte er ikke utenkelig. Det var ikke vondt ment og ikke som noe fornærmelse
Iiiiik Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Jeg var student på Blindern i 10 år, tenker det holder for et livsløp egentlig. Gift er jeg allerede og selv om han tjener brukbart, er han ingen millionær. Ikke har han heller ni uker ferie. Akk. Ferdig med permisjoner er jeg også, så kan ikke tenke at det vil gi en langvarig pause fra arbeidslivet. Ser ingen annen utvei enn å bli ufør, men får jeg da råd til sånn ferie, mon tro? Pensjonisttilværelsen roper. Får bare for f... håpe at jeg ikke har fått noen dårlige gener fra pappa, han var bare 66 da han måtte flytte på sykehjem.
Iiiiik Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Nei altså det finnes jo alle slags pupper der ute, så at det finnes de som ikke trenger støtte er ikke utenkelig. Det var ikke vondt ment og ikke som noe fornærmelse Ha ha, ble så langt unna fornærmet som det går an å bli. Syntes bare det var så morsomt at sprettpupper med et snertent lite skjell foran brystvorten ikke var det du så for deg.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Jo faktisk jeg så for meg det, men så kikket jeg ned på mine også vandret tankene hen til at her måtte det veldig mye skjell til hehehe:)
Musemorbr / Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 (endret) Jo faktisk jeg så for meg det, men så kikket jeg ned på mine også vandret tankene hen til at her måtte det veldig mye skjell til hehehe:) HVORFOR kommer ikke linken min frem? DER! Aaargh!!! Jeg som fant et sånt et herlig klipp av en som viser frem verdens største skjell. *sukk* Endret 23. april 2014 av Musemorbr /
sug lut Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 (endret) Jeg tror jeg kan få en hel skilpadde til å henge fast UNDER hver av puppene. Og det skyldes ikke imponerende str. men bare heng. DET er blyanttesten sin, det. Når man først begynner å tenke på komboen skall/skjell/pupper, liksom. Endret 23. april 2014 av sug lut
Gjest Fru Banderas Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Jeg er glad min ordillustrasjon fikk dere alle til å se nedover, og tenke sarkastiske tanker.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Elsker med deg. Har du noen flere millionærer på lur? Jeg er godt gift altså, men tar gjerne mot noen penger her og der.
amandine Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 He he he jeg var glad ingen så meg her en kveld i nettoen da jeg med mobilen i hånden trengte to hender. Jeg satt den fast under puppen. Herre gud jeg lovet meg selv å aldri si det til noen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 He he he jeg var glad ingen så meg her en kveld i nettoen da jeg med mobilen i hånden trengte to hender. Jeg satt den fast under puppen. Herre gud jeg lovet meg selv å aldri si det til noen. Hahahah, nå satte jeg kveldsvannet mitt i halsen! Priceless!
sug lut Skrevet 24. april 2014 #16 Skrevet 24. april 2014 He he he jeg var glad ingen så meg her en kveld i nettoen da jeg med mobilen i hånden trengte to hender. Jeg satt den fast under puppen. Herre gud jeg lovet meg selv å aldri si det til noen. *bildene i hodet!!!!!* hahahhahahahahhahaahhahaa
amandine Skrevet 24. april 2014 #17 Skrevet 24. april 2014 He he he jeg var glad ingen så meg her en kveld i nettoen da jeg med mobilen i hånden trengte to hender. Jeg satt den fast under puppen. Herre gud jeg lovet meg selv å aldri si det til noen. *bildene i hodet!!!!!* hahahhahahahahhahaahhahaa Ja du kan flire og le, du! JEG! Jeg som ikke engang brukte bh før jeg var 22!!
bIomstre Skrevet 24. april 2014 #18 Skrevet 24. april 2014 Her har du meg. Grønn av missunelse med tommel opp for deg! (bare si i fra hvis du trenger en til å bære koffertene dine, flette krans til deg eller noe...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå