Gå til innhold

Hat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykehuset har klart å registrere babyen to ganger, med to ulike personnummer. Men resultatene fra ultralyd av fontanellen for fem uker siden, de har de klart å enten slette, eller lagre på noen helt andre. De finner dem i alle fall ikke i datasystemet, hverken i babyens navn, eller mitt. De var frekke nok til å så tvil om at vi egentlig hadde vært der, men jeg kunne fremlegge bildebevis, så den måtte de ta tilbake. Nå skal vi få ny ultralyd av fontanellen, men det kan ta noen uker, siden det ikke er hastesak. I mellomtiden utvikler jeg magesår. Hun begynner å bli asymetrisk i hodeform, og det kan bety noe skummelt, selv om det ikke trenger gjøre det. Hadde vi enda bare hatt ultralydresultatene, så hadde jeg visst svaret. Men neida. Men om noen uker, hva enn det betyr, får vi vel svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten har jeg blitt synlig eldre det siste halvåret. Helt seriøst. Grå hår og dype bekymringsrynker. Jeg vil ha pasientskadeerstatning! :P

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Er det mulig? Det vil jeg kategorisere under hat, ja :kjefte:

Pasientskadeerstatning hjelper det ikke å søke om hvis ikke du har økonomiske tap på 5000 kr, så grå hår og rynker teller ikke... Hørt på makan? :regler:

Grunnen til at jeg vet dette er et hat i seg selv, men det er ikke viktig. Det som er viktig er at dere får noen svar slik at dere kan få litt ro og glede! Kan dere pushe på undersøkelsen siden det er de som har gjort noe galt?

Klem til deg :klem:

Gjest Fru Banderas
Skrevet (endret)

Jeg klinker til med et spørsmål som sier mye om hvor dum jeg er, men:

Hvorfor ultralyd av fontanellen?

Klem til deg uansett! PS: det du eldes nå slipper du i så fall senere.

Edit: skriveleif

Endret av Patetisk brak
Skrevet

Oj, det er drøyt! Er det ingen sporingsmuligheter på hva som ble tatt av ultralyd på akkurat den maskinen på det tidspunktet, altså? Utrolig rart, alt er jo så digitalisert at det burde vært mulig.

Grå hår og rynker får man dessverre uansett. Dvs jeg har egt veldig lite rynker, fordi jeg er feit (min teori). Min erfaring er at siste halvdel av tredveåra er den store endringen, jeg vet ikke hvor gammel du er, men da traff det meg hardt - før det var det spredte grå hår og så eksploderte det. Og det har kosta meg langt mer enn 5000 å utbedre...

Skrevet

Rynker utbedres med sjokolade. Dvs det har jeg funnet ut fordi mine slanke venninner er mye mer rynkete enn meg som har litt innvendig "filler". Grått hår er det bra å omfavne. Det er mye enklere, og faktisk ganske fint om jeg må si det selv. Men jeg møtte virkelig aldersveggen da jeg bikket 41. Og her om dagen o store skrekk o gru oppdaget jeg at halsen min ikke var stram!?!??? OUÆÆÆÆH!

Ellers sender jeg bøtter av sympati. Det er helt utrolig hva folk får til.

Skrevet

Jeg klinker til med et spørsmål som sier mye om hvor dum jeg er, men:

Hvorfor ultralyd av fontanellen?

Klem til deg uansett! PS: det du eldes nå slipper du i så fall senere.

Edit: skriveleif

Vel... hun har jo hatt utallge ultralyder da hun var i magen. Det hun feilet gikk tilbake av seg selv, og alle tilleggsting vi først ble forespeilet, viste seg å en etter en bli utelukket. Men det der opprinnelige problemet er noe vi fremdeles er litt bekymret for, selv om det til sist ble sagt at hun er frisk. UL fikk vi for å betrygge oss. Men helt ærlig føler jeg meg alt annet enn trygg nå. Beklager kryptisk forklaring, men jeg vil ikke at noe skal være søkbart. Jeg er ikke så anonym her inne, og jeg vil ikke at noe i fremtiden skal kunne knyttes til henne.

Skrevet

Oj, det er drøyt! Er det ingen sporingsmuligheter på hva som ble tatt av ultralyd på akkurat den maskinen på det tidspunktet, altså? Utrolig rart, alt er jo så digitalisert at det burde vært mulig.

Grå hår og rynker får man dessverre uansett. Dvs jeg har egt veldig lite rynker, fordi jeg er feit (min teori). Min erfaring er at siste halvdel av tredveåra er den store endringen, jeg vet ikke hvor gammel du er, men da traff det meg hardt - før det var det spredte grå hår og så eksploderte det. Og det har kosta meg langt mer enn 5000 å utbedre...

Jeg er bare 31, enn så lenge. Det er egentlig ikke noe problem. Jeg la bare merke til forskjellen på bilder. Tror virkelig det er bekymring som har gjort det.

Såvidt jeg forsto må jeg bare leve med at resultatene fa ultralyden ikke eksisterer. Jeg tror ikke jeg makter å starte noen etterforskning, eller klage mer enn jeg har gjort. Det gjelder å tenke fremover nå. De har bare med å sende innkalling sporenstreks, for den kommer jeg til å etterlyse ukentlig.

Skrevet

Det er stort hat ja!! Sender mange klemmer og håper dere får innkalling før du rekker å etterlyse :P 

Skrevet

Herlighet, er det mulig?! Sender deg en stor klem og håper dere får de beroligende svarene kjappere enn dere har blitt forespeilet i dag :klemmer: 

Skrevet

Definitivt hat! Skulle ikkje gå an..

Skrevet

Åh, kjære deg, så mye dere skal måtte gjennom med dette da.. Ikke fint gjort av dem, med tanke på alle de bekymringer dere allerede har hatt. FY på dem!

Jeg skal ikke si at jeg vet hva du går gjennom, for det gjør jeg overhodet ikke. Men jeg vet litt om bekymringer iallefall. Og det er vondt og tungt. Og slike som dette er jo unødvendig.

Mange klemmer til deg, og kryssede fingre for at du får grå hår og rynker helt uten grunn!

Skrevet

Nei, men i alle dager da! Er det ikke grenser for hva dere skal slite med?

Det er så vondt når sånt som ikke skal skje, likevel skjer med de som alt har hatt nok. Hat er ikke på langt nær dekkende for den tabben, altså.

De beste ønsker og bamseklemmer sendes deres vei.

Og rynker og grå hår - shit au, de kommer en gang likevel - godt hva som er gjort, liksom. Jeg tenker at de er minner om et levd liv, med både smilerynker, sinnarynker og bekymringsrynker.

Skrevet

Kjære Musemorbr/!

Dette var til å få fnatt av. For noe unødvendig rotete huer som har klart noe så utrolig?!?

Sender en stor klem med håp om gode nyheter og rask avklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...