Gå til innhold

Hva er gale med denne kroppen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe galt.

Anonymous poster hash: ff398...955

Skrevet

Helt normal kvinnekropp, deilig fri for retusjering :)

Herregud, dama er 44 år, og har en normal 44-årig kropp. Folk kan da seriøst ikke forvente at hun skal være stram som en 17-åring selv om hun er skuespiller?

Anonymous poster hash: 4d8ff...416
Skrevet

Ikke no. Hadde jeg sett slik ut om ti år hadde jeg ikke klagd :-P Men verden er jo blitt slik; det forventes at man skal se ut som radmagre 17åringer med kjempepupper og sprettrumpe til man går i grava. Er ikke så god plass til meg og Minnie lengre.

Skrevet

Absolutt ikke noe galt. Synd at hun måtte Twitre superretusjert nakenbilde for å "bevise" at hun egentlig ser ut som en 17-åring, altså.

Skrevet

Ingenting galt med normalkroppen , fin for alderen men å legge ut en retusjert kropp som forsåvidt også kun fremhever bra ting som for å peke nese til kritkken blir feil. Det er jo ikke sånn hun ser ut egentlig , så blir litt feil og samme med teksten hennes der. Hun lar jo kritikerne vinne ved å vise seg perfekt og fake hun og

Skrevet

Absolutt ikke noe galt. Synd at hun måtte Twitre superretusjert nakenbilde for å "bevise" at hun egentlig ser ut som en 17-åring, altså.

Helt enig. De twitterbildene ser jo ikke ut som samme kropp som på stranden så hva er det hun egentlig beviser?? At man må retusjeres?

Anonymous poster hash: 8b0ed...5a8

Skrevet

Synes hun har en flott kropp. Kan love at min kropp vil ikke se så bra ut når jeg blir 44 år. Da må jeg flytte inn på treningssenteret.

Skrevet

Stakkars dame, hun har en råfin kropp til å være 44. Tenk å få kritikk når man ser så bra ut, den verdenen vi lever i er jo helt syk.

Anonymous poster hash: 6084f...60b

Skrevet

Synes hun har en flott kropp, jeg. Hun er slank og har jo tydelig magemuskler.

Hun har en bikini som gjør at hun ikke får vist hvor flott kroppen hennes egentlig er.

Hadde hun hatt en bikini i helt annet snitt og farge så hadde hun fremhevet kroppen sin og vist at den er flott.

Men kan tenke meg at på ferie med barna sine så ønsket hun ikke å synes eller vekke oppmerksomhet, og derfor valgte en mer anonym bikini.

Nakenbildet trenger ikke være særlig retusjert - vannet gjør det meste sammen med lyssettingen.

Anonymous poster hash: 1ce54...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...