Gå til innhold

Hva gjør man da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man hvis man føder en tolv måneder gammel baby? Gjør ikke det veldig vondt? Hva hvis jordmoren er fra England. Går det bra da?

 

Anonymous poster hash: 8cbaa...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynt å drikke allerede?



Anonymous poster hash: 5ead2...f60
Skrevet

Syns det var litt tidlig å begynne på vinen allerede nå...



Anonymous poster hash: 7b45f...483
Skrevet

What? Hvilken planet kommer du fra?

Skrevet

Hehe dette er ikke vin, det må være absinth eller noe...

 

Anonymous poster hash: 3140c...125

Skrevet

Kommer an på om det er gutt eller jente

 

Anonymous poster hash: 57e24...c86

Skrevet

Kjeder du deg i dag, HI?



Anonymous poster hash: c5385...167
Skrevet

Føde man en 12 måneders gammel baby går det helt fint, grønne menn fra verdensrommet kommer å tar over for den engelske jordmoren som kun skal være der som observatør. Etterpå blir man lappet sammen og sendt på en rosa sky over til drømmeland ;)



Anonymous poster hash: 5974e...88e
Skrevet

Er du sikker? Jordmor sa "it's a birth you'll never forget", og så lo hun bare av meg.

 

Anonymous poster hash: 8cbaa...b4b

Skrevet

Du kommer garantert ikke til å glemme denne. Meget spessiellt opplevelse har jeg hørt. Av noen maur som sprang bortover en parasoll i solnedgang.



Anonymous poster hash: 5974e...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...