Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hva gjør man hvis man føder en tolv måneder gammel baby? Gjør ikke det veldig vondt? Hva hvis jordmoren er fra England. Går det bra da? Anonymous poster hash: 8cbaa...b4b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Begynt å drikke allerede? Anonymous poster hash: 5ead2...f60
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Syns det var litt tidlig å begynne på vinen allerede nå... Anonymous poster hash: 7b45f...483
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Hehe dette er ikke vin, det må være absinth eller noe... Anonymous poster hash: 3140c...125
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Kommer an på om det er gutt eller jente Anonymous poster hash: 57e24...c86
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Kjeder du deg i dag, HI? Anonymous poster hash: c5385...167
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Føde man en 12 måneders gammel baby går det helt fint, grønne menn fra verdensrommet kommer å tar over for den engelske jordmoren som kun skal være der som observatør. Etterpå blir man lappet sammen og sendt på en rosa sky over til drømmeland Anonymous poster hash: 5974e...88e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Er du sikker? Jordmor sa "it's a birth you'll never forget", og så lo hun bare av meg. Anonymous poster hash: 8cbaa...b4b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Du kommer garantert ikke til å glemme denne. Meget spessiellt opplevelse har jeg hørt. Av noen maur som sprang bortover en parasoll i solnedgang. Anonymous poster hash: 5974e...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå