Gå til innhold

Noen med erfaring fra gruppeintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt ny jobb og er kalt inn på gruppeintervju. Noen som har vert på det og kan fortelle litt hva det gikk ut på?

Anonymous poster hash: 8b85a...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt det er meg bekjent er det faktisk ikke lov med gruppeintervju.

Anonymous poster hash: e8221...4a8
Skrevet

Nei. Bare gruppesex. Det var veldig gøy. 😜

Anonymous poster hash: b5824...632

Skrevet

Hehe ja kanskje det er det jeg skal på :P

Men det står oppført gruppeintervju og deretter 10-15 min individuell samtale.

Hi

Skrevet

Det pleier å være såpass enkelt at det er en presentasjon av bedriften i plenum, og hvilke stillinger og hva slags oppgaver man kan få. Hva de ser etter i de forskjellige stillingen. Vanlig når det skal ansettes mange folk - feks i nye varehus.

Jeg har vært på ett slikt. Hadde egen samtale etterpå, da var de flere fra bedriften slikt at en tre/fire stk hadde individuelle intervjuer samtidig. Effektivt når man skal intervjue 300stk på ett par dager :)

Skrevet

Såvidt det er meg bekjent er det faktisk ikke lov med gruppeintervju.

Anonymous poster hash: e8221...4a8

Haha, kom med en kilde på utsagnet ditt... Så får vi se hva som faktisk stemmer.

Anonymous poster hash: a5072...75f

Skrevet

Det pleier å være såpass enkelt at det er en presentasjon av bedriften i plenum, og hvilke stillinger og hva slags oppgaver man kan få. Hva de ser etter i de forskjellige stillingen. Vanlig når det skal ansettes mange folk - feks i nye varehus.

Jeg har vært på ett slikt. Hadde egen samtale etterpå, da var de flere fra bedriften slikt at en tre/fire stk hadde individuelle intervjuer samtidig. Effektivt når man skal intervjue 300stk på ett par dager :)

Var omtrent sånn det var der jeg var også. Men vi var rundt 15 stk under den presentasjonen, også var det 2 som fordelte oss mellom seg for kort intervjusamtale etterpå.

Skrevet

Har vært på gruppeintervju hos xxl 😬😱😱

Verste jeg har vært med på, trodde seriøst jeg skulle enten svime av, eller begynne å grine!😖

Men jeg fikk jobben da😜

Anonymous poster hash: 73e90...729

Skrevet

Ofte brukt hvis du søker jobb innen noe som har med feks kundebehandling ol å gjøre, da bruker mann litt rollespill får å se hvordan du behandler kunder, eller hvordan du takler forskjellige situasjoner, feks hvis du søker som vekter vil de vite hvordan du ville taklet en full aggressiv person eller ett bortkomment skremt barn. Jeg syntes det egentlig var veldig morsomt. Ikke fullt så "stivt" som ett vanlig intervju...

Anonymous poster hash: a0053...e25

Skrevet

Ok, takk for svar alle:) for satse på at det går veien og ikke blir ubehagelig :P

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...