Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Har en baby på snart tre mnd. Helt siden hun ble født har hun vært veldig aktiv med armer og ben. Når hun ligger våken i senga eller sitter i vippestol, fekter hun nesten konstant med armene og beina er også veldig aktive. Hun "sykler" liksom voldsomt med beina. Det er sjeldent hun sitter eller ligger i ro i våken tilstand. Som regel virker hun fornøyd selv om beveger veldig på seg. Er dette normalt? Eller kan det være et tegn på at hun har vondt et sted? Anonymous poster hash: 6711d...895
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Sikkert et adhd-tilfelle. Anonymous poster hash: 258c7...fd1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Helt normalt. Så lenge hun generelt er fornøyd og ikke slapp eller noe, så tror jeg neppe hun har vondt.. Adhdkortet på en 3mnd gammel baby er bare sykt!!!! Selvsagt så liker babyer å sprelle og prøve å bevege seg! Helt normalt, uten at det trenger å bety at det trengs en diagnose! Ikke skrem nybakte mødre slik.. Anonymous poster hash: 61af3...f02
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Det er helt normalt 3 av mine 4 barn var helt lik som babyer. Spinnville og i nesten konstant bevegelse med armer og bein, mens den siste var helt rolig og bedagelig. Og sånn bare som en bikommentar til den andre anonyme over her. Vårt ene barn har faktisk ADHD (og Tourettes), og det er han som var helt rolig som baby Anonymous poster hash: 26049...76e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Alle mine 3 er/ har vært sånn. Anonymous poster hash: 9973e...a55
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Det er helt normalt, de er i hardtrening. Bare gled deg til ungen reiser seg opp og går, da skal all den treningen og energien brukes på å løpe rundt fra morgen til kveld, og du må bare løpe etter Anonymous poster hash: e9d33...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå