Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Skulle hatt en billig jakke som tåler litt regn men som ikke er så varm Anonymous poster hash: 022a7...b1e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Ubrukelig synes jeg, de puster jo ikke i det hele tatt og blir skikkelig klamme. Jeg ville kjøpt noe annet... Gå tur i en slik jakke er jo et mareritt (jeg går mye). Har prøvd et par stykker selv, og hatt en til 10-åringen, kan ikke se at de er brukt så dårlig har vi likt dem. Spurte i sportsbutikken om det fantes slike jakker som puster litt, men det gjorde det ikke, var jo det som gjorde dette stoffet rimelig. Anonymous poster hash: 1d6a5...52d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Jeg elsker softshjelljakken, bruker den året rundt. Når det er kaldt ute bruker jeg en fleece jakke under. Men det er ikke en treningsjakke eller vanntett, selv om den er vannavvisende :-) Anonymous poster hash: fe3ce...9f7
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Kjøpet en god og myk softshelljakke, en lignene hvertfall, av bergans idag til ungene. 349 på XXL, synes ikke det var så ille. Anonymous poster hash: 0b7d3...06f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Vår og høst brukes soft shell jakker her. Anonymous poster hash: cfae4...d4b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Jeg bruker sånne jakker både vår sommer og høst jeg. Har en som er litt foret og en som er helt tynn. Ypperlig for å ikke bli så klam. Hvis du impr. dem med softshellimpr. så fungerer de mot litt duskregn også. Eller så er impr. bomull også en mulighet. Anonymous poster hash: c1370...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå