Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Mine barn har veldig sart hud og litt atopisk eksem. Det finnes så utrolig mange solkremer og alle anbefaler forskjellig, jeg vil gjærne ha en krem som fyller alle mine krav, noen som veit om en? Selvfølgelig må unga tåle den så den, men det må jeg vel bare prøve å se. Den skal ikke ha parfyme, sånne hormonforstyrrende stoffer og slikt drit( beklager uttrykket, men skjønner ikke hvorfor det er låv å bruke sånne stoffer engang). Den må gi god beskyttelse mot alle "skumle" stråler(UVA/UVB og annet hvis det fins fler typer). Er ett pluss hvis den er vannfast og ikke får klissete siden mine barn nærmest bor i sandkassa og på stranda om sommeren. Setter stor pris på om noen har anbefalinger, eller få høre hvem dere bruker og hvorfor. Anonymous poster hash: 8242d...55c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Cosmica kids spray faktor 30 eller Lrp anthelios kids spray faktor 50+. Anonymous poster hash: 48afa...8c8
☆☆☆ Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Meinar cosmica sin fyller desse krava. Har brukt den heile vegen då den vant test i eit blad då eg skulle kjøpe første gongen. Har vore nøgd og ikkje sett grunn til å bytte.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Cosmica KIDS small kids sensitive sun cream. Kjøpte faktor 30 til min i går. Den er "very water resistant, free from alcohol, fragrance and colorants". UVA/UVB. Damen sa at den blir liggende utenpå huden. Anonymous poster hash: 311bc...a63
☆☆☆ Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Cosmica KIDS small kids sensitive sun cream. Kjøpte faktor 30 til min i går. Den er "very water resistant, free from alcohol, fragrance and colorants". UVA/UVB. Damen sa at den blir liggende utenpå huden. Anonymous poster hash: 311bc...a63 Meinar det er denne vi brukar.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Boots kids har en for sart og sensitiv hud og for de med allergi. Men om den er den beste vet jeg ikke Anonymous poster hash: 4d82d...df7
værdensheldigste Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Har brukt Cosmica til nå å vært ganske fornøyd, men i går hadde ungene det værste illrøde Kløende utslettet der de var blitt smurt i barnehagen. Jeg spurte hva de var smurt med og de annsatte sa de hadde brukt den solkremen, derfor var jeg redd de hadde begynt og reagere på den nå. Når eg tenker meg litt om så smører de jo mange barn med andre forskjellige kremer så de kan ha hatt noe annet på henda før de smøret mine barn. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå