Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stod på ukesplanen i bhg at gruppa til sønnen min på 3 år skulle bake boller i dag. Slik aktivitet gjør de alltid fra morgenen. Men, i dag blir dette skrinlagt fordi de skulle være ute i stedet. De er mye ute, så skjønner ikke helt hvorfor bollebakinga må gå på bekostning av å være ute. Gutten min er glad i inneaktiviteter og gledet seg mye til de skulle bake i dag, også blir det ingenting av.

Bollebaking er jo ikke noe som skjer hver uke, så blir litt irritert for at de dropper dette.

Hva hadde dere syntes om det?

Anonymous poster hash: e7c7e...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brydd meg engang. Er vel fint vær da som de vil nyte?

Anonymous poster hash: 39baa...c43
Skrevet

Synes det bare er bra at de er fleksible og kommer seg ut i sola og finværet! Høres bra ut :)

Skrevet

Så mange sære mødre! Det er klart at når det endelig er pent vær, at de ansatte prioritere å være ute i det deilige været! Du får heller bake med ham i ettermiddag!!

Anonymous poster hash: 953a4...fa4

Skrevet

Har de skrinlagt det helt da? Sikker på at de ikke ta utetiden nå, og tar bakingen i formiddag eller etter lunsj..

Her bytter de ofte om på aktivitetene om det er meldt fint på morgenen, og stygt senere.. Kjedelig å være inne når det er sol eller opphold, og ut når det pøsregner kun fordi man må følge en plan.

Anonymous poster hash: c8b18...e90
Gjest meg&mini
Skrevet

Hadde i hvertfall ikke reagert, med mindre de er gjør sånt ofte?

Kanskje dere to kan bake etterpå?

Skrevet

Du kan jo ta det opp å spørre om de kan ta bollebaking en annen dag da,å fortelle at sønnen din hadde sett frem til dette.

Anonymous poster hash: ffb8f...e9a
Gjest meg&mini
Skrevet

Så mange sære mødre! Det er klart at når det endelig er pent vær, at de ansatte prioritere å være ute i det deilige været! Du får heller bake med ham i ettermiddag!!

Anonymous poster hash: 953a4...fa4

Man er ikke nødvendigvis sær selvom man reagerer på dette!

For alt vi vet så kan dette være den tiende gangen denne måneden de ikke følger planen.

Vi leser ofte planen og forteller at i dag skal de gå tur, lage mat osv. Barna gleder seg og kan også derfor bli skuffet når barnehagen bestemmer seg for å ikke følge planen. Dette går kun utover barna og det er trist.

Skrevet

Det er ikke sikkert det er været som er grunnen. Noen ganger skjer det ting som gjør at man må endre på den fastlagte planen, for eksempel sykdom blant ansatte. Spør om de kanta det igjen en annen dag.

Anonymous poster hash: f3da4...552
Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage og opplever ofte at aktiviteter blir et sabla stress eller at de utgår fordi man absolutt skal ut. At det skjer noen ganger for at de heller vil ut p nyte finværet må forventes, men følg med om slikt skjer flere ganger.

Anonymous poster hash: d9ac3...cb8

Skrevet

Dersom flertallet ville ut i sola skjønner jeg det! Men om det var mest de ansatte som følte de burde ut bare fordi det er sol, og barna hadde gledet seg til bollebaking, hadde jeg reagert!

Bak boller med sønnen din i ettermiddag dersom du har tid til det! :-) Så står han et plaster på såret! ;)

Anonymous poster hash: 8cc7a...f1c

Skrevet

Bollebaking kan de ta en dag det regner. Hadde ikke reagert.

Skrevet

Hadde faktisk forventa at dei droppa inneaktivitetar på finversdagar, det er ikkje for mange av dei. Ser ikkje for meg at det er lett å få inn ungane heller når det er sol ute.

Bollar kan bakast når det er ufyselig ute, det er det meir enn ofte nok.

Skrevet

Nei, det hadde jeg overhodet ikke reagert på.

Tar det som en selvfølge at de i barnehagen nyter de gode dagene ute også kan de bake når det regner og blåser.

Anonymous poster hash: 31f40...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...