Gå til innhold

Hva mer hjelper på midjemål enn rockering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å rocke, har aldri klart det som barn heller. Så å investere i en dyr rockering og la det stå fordi jeg ikke klarer å bruke den er jo bare tull. Samtidig har jeg BMI på 21, slanke legger og lår, en rund rompe og ingen midje. Har litt hengehud på magen etter 3 fødsler og antydning til "lovhandles". Er 172 cm høy og veier 64 kilo, så kan ikke slanke meg til smalere midje akkurat uten at siste rest av pupper forsvinner i samme slengen og jeg blir seende dratt ut i ansiktet.

Noen tips fra folk med lignende problem?

Anonymous poster hash: d8da7...077
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller aldri klart å rokke med en vanlig rokkering, men disse med vekter i er ikke noe problem i det hele tatt. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt altså, mye enklere å rokke med dem enn med de lette plastringene jeg har prøvd tidligere...

Men om du googler kjernemuskler + øvelser så finner du de som hjelper på midjemålet, planken er vel kjent som en av de mest effektive.

Anonymous poster hash: 9854c...fb0
Skrevet

Jeg har heller aldri klart å rokke med en vanlig rokkering, men disse med vekter i er ikke noe problem i det hele tatt. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt altså, mye enklere å rokke med dem enn med de lette plastringene jeg har prøvd tidligere...

Men om du googler kjernemuskler + øvelser så finner du de som hjelper på midjemålet, planken er vel kjent som en av de mest effektive.

Har delte magemuskler som er revet tvers av, så her kan man ikke trene planke dessverre :( Jeg er stiv i den ene hofta og derfor tror jeg at jeg ikke klarer å rocke. En ide kunne ha vært å prøve rockeringen hos ei venninne før man investerer i den selv?

Skrevet

Har delte magemuskler som er revet tvers av, så her kan man ikke trene planke dessverre :( Jeg er stiv i den ene hofta og derfor tror jeg at jeg ikke klarer å rocke. En ide kunne ha vært å prøve rockeringen hos ei venninne før man investerer i den selv?

Denne øvelsen kan du gjøre med delte magemuskler

http://nhi.no/trening/videoer/kjernestabilitetsovelser/stramming-av-tverrgaende-magemuskler-35027.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...