Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Har en tenåring som sliter endel med kviser. Renser huden hver dag, men hjelper ikke mye. Noen som har tips til noe man kan bruke? Anonymous poster hash: 8a79f...5b6
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Ring legen og få noe på resept, eneste som virker litt. Anonymous poster hash: 3f8ad...1ec
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Obagi clenziderm. Google det:) veldig bra, jeg så kjempe forskjell etter kun to uker. Får på forskjellige skjønnhetsklinikker rundt omkring, jeg kjøper på ebay da det er litt dyrt. Men virkelig verdt det. Anonymous poster hash: aed2e...049
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Trenger ikke resept. jeg fikk helt kvisefrihud av dette vidundermiddel, men du må kjøpe det i Sverige tror jeg: http://www.apotea.se/basiron-ac-gel-10-procent-40-g Det er to med forskjellige prosenter. Den ene skal brukes på kropp og den andre i ansiktet. Tørker inn kviser. Anonymous poster hash: 257b6...1f5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Trenger ikke resept. jeg fikk helt kvisefrihud av dette vidundermiddel, men du må kjøpe det i Sverige tror jeg: http://www.apotea.se/basiron-ac-gel-10-procent-40-g Det er to med forskjellige prosenter. Den ene skal brukes på kropp og den andre i ansiktet. Tørker inn kviser. Anonymous poster hash: 257b6...1f5 Basiron er vel det mest brukte middelet uten resept her i Norge også. Alltid vært på markedet her uten resept. Anonymous poster hash: 8137d...357
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Fruktsyre. Origins har en liten flaske med fruktsyre som er vidundermiddel. Brukes lokalt på kvisen, tørker inn på en dag. Her hjalp det å slutte å spise så mye skinke. Ost vet jeg kan skape kviser og. Se litt på kostholdet, om det er en matvare det spises mye av. Kjøp en hudrens for riktig hudtype, ikke ta på ansikt med uvaskede hender, bruk en fuktighetskrem beregnet på hudtypen. Ofte stresser huden med å overprodusere talg dersom den ikke får nok fuktighet! Det er superviktig med fukt selv om det høres helt feil ut. Anonymous poster hash: 9b7c9...861
Nullstress;) Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Jeg brukte basiron, men denne ganske sterk. Det står til og med på tuben at produktet kan bleke tekstiler. Men jeg har fKtisk kjøpt pro active og det funker helt fatastisk! Virkelig! Så drt er verdt et forsøk i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå