Suzie Que Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Vel, hage og hage, men jeg har funnet ut at det er kjempesmart, i hvert fall for oss som er leie av å stormløpe ut i høljeregnet for å redde hageputene som ikke tåler vann, å sy putetrekk av myk voksduk. Sånn, værsågod.
sug lut Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Får man ikke klamme klebrige skai-sofa-lår? Ellers er det jo en glimrende ide, men finnes det ikkeklebrig voksduk?
Suzie Que Skrevet 23. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2014 Det er så praktisk at det er verdt litt klamme rumper og lår. Og de mykeste voksdukene er dessuten ikke ille i så måte.
amandine Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Litt skeptisk, jeg da. Dessuten tror jeg at det er såpass vått på mine kanter at puta inni hadde mugnet.. Nå kom jeg på at jeg er litt misunnelig på de av dere som bor sånn til at putene kan ligge ute.. Her tar vi dem frem hver gang vi trenger dem..
sug lut Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Jeg har tak over så her ligger det alltid puter ute. Putekassa bruker jeg jo til å oppbevare all vintergreia om sommeren (lyslykter, krans, kurver, filleryer) og om vinteren er den full av stauder.
amandine Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Jeg har tak over så her ligger det alltid puter ute. Putekassa bruker jeg jo til å oppbevare all vintergreia om sommeren (lyslykter, krans, kurver, filleryer) og om vinteren er den full av stauder. Tak er bra. Men hjelper ikke mot storm..
Suzie Que Skrevet 23. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2014 Sømmene i puta gjør jo sitt til at den ikke blir potte tett, men den tåler en skur og to. Ved langvarig nedbør over flere dager legges putene uansett under tak. Og tenk så praktisk når ungene og jeg søler!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Man kan impregnere putene med vanlig impregneringsspray også, mye enklere og man kan bruke de putene man ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå