Gå til innhold

konstant smerter i håndledd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ikke hva jeg har gjort, hatt det i ukesvis . noen dager ikke så vondt og andre dager helt grusomt! som idag... hva kan det være da??

 

Anonymous poster hash: 805c6...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Låsninger i håndrotsknoklene kanskje - da er det kiropraktor som vil hjelpe.

 

Kan være en senebetennelse i underarmsmusklene hvor du kun kjenner smerten ved håndledd, men hvis du ikke har noen smerter fra albuen og litt nedover, så er det mer trolig låsninger.

 

Dette er i hvert fall de vanligste årsakene.



Anonymous poster hash: f1dda...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...