Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 skjønner ikke hva jeg har gjort, hatt det i ukesvis . noen dager ikke så vondt og andre dager helt grusomt! som idag... hva kan det være da?? Anonymous poster hash: 805c6...b32
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Låsninger i håndrotsknoklene kanskje - da er det kiropraktor som vil hjelpe. Kan være en senebetennelse i underarmsmusklene hvor du kun kjenner smerten ved håndledd, men hvis du ikke har noen smerter fra albuen og litt nedover, så er det mer trolig låsninger. Dette er i hvert fall de vanligste årsakene. Anonymous poster hash: f1dda...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå