Gå til innhold

Starte på masterutdanning med to små barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det muligheter i det hele tatt? Noen som har gjort dette før? Se bort i fra det økonomiske, men bare på det praktiske. Hvordan rekker dere husarbeid? Forelesninger frem til 20? Har søkt på masterutdanning nå, men når jeg tenker på hvor vanskelig det var med et lite barn under bachelor utdanningen, kan jeg ikke tenke meg hvordan det blir med to små under mastern

Anonymous poster hash: 41cb7...c47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er lettere å studere med barn enn å være i full jobb. Det kommer sikkert an på hva slags studie det er, om det er mye obligatoriske forelesninger og lange dager men. Jeg begynner på master til høsten og blir straks alene med ett barn. Tenker det skal gå fint. Men kanskje jeg er naiv? Lykke til med valget i hvert fall :)

Skrevet

Jeg håper jeg skal gå master til høsten. Har to barn på ett og tre år. Tenker det kan bli tungt, men jeg har en samboer som må stille opp for at dette skal gå. Det yngste barnet blir snart to år, håper det ikke blir så mye sykdom nå som første året i barnehagen er over. For stakkars, barnet mitt har hatt alt du kan tenke deg siden oppstart i fjor.

Anonymous poster hash: a7322...e57

Skrevet

Jeg har bare erfaring med å ta master på deltid.. Begynte da mini var ett år. Jobber da 100% pluss at jeg tar master ved siden av. Det går helt fint, men merker skippertaka før eksamen ;) venter nummer to straks, og tar ikke fri fra studiene under permisjonen.

Anonymous poster hash: 42180...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...